Nee.

Ik ben trouwens al jaren van mening dat we gewoon niet meer moeten meedoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zou echt niet anders uitgepakt hebben. Wie valt er in het buitenland (Europa) nu voor Joling??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Dan had er voor de overige Europeanen nog net zo uitgezien als nu: 3 middelbare mannen in glitterpakken met een middelmatig lied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep
Nee. Het verschil wordt nog steeds gemaakt door vriendjespolitiek en Oost-Europese dealtjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geer en Goor hadden daar moeten staan en ze hadden hetzelfde moeten doen dat ze ook altijd op tv doen: een knotsgekke, satirische, sado-masochistische, perverse, hete nichtenshow opvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welnee, je moet gewoon niet meedoen aan dit soort internationaal gekonkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, het gaat om de act. jeroen vd boom is een goeie zanger. joling opzich ook wel maar toch...ze waren op televisie amper te zien, dan bedoel ik, weinig closeups.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk niet dat wij een plaats in de finale zouden hebben als Gerard had meegedaan. Overigens vond ik Jeroen van der Boom gisteravond de betere zanger van De Toppers. Volgens mij was ook de muziek niet optimaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hij wel verschil had gemaakt,
Maar dat we het dan uiteindelijk nog lang niet hadden gehaald ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nummer was niet leuk. Het werd slecht gebracht. Gerard Joling heeft al ooit eerder meegedaan. Toen lukte het toch ook niet? Er was toen iets met een hoge noot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Jeroen van der boom is beter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan was het nog slechter geweest.