Waarom krijg ik direct deze vraag te zien als ik een nieuwe vraag wil stellen? (zie uitleg)

Hieronder vind je vragen die al gesteld zijn op Goeie Vraag. Staat jouw vraag hier wellicht al tussen?

"Als ik 6,5 als text importeer maakt excel er 6.500 van en ziet het als duizendBij een coll. geeft hij wel 6,500 weer, hoe kan dat?"

is

http://www.goeievraag.nl/vraag/text-importeer-maakt-excel-500.9158

Klik plaatje voor vergroting :D

Om het plaatje te bekijken moet je er even op klikken (te groot plaatje waarschijnlijk)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plaatje doet het wel maar je moet er heel precies op clicken

Het beste antwoord

Omdat er een foutje in zat. Is bij deze gefixt. Bedankt voor het melden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om te voorkomen dat er teveel dubbele vragen gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat snap ik, maar ik heb nog geen vraag ingetypt, zie plaatje (er op klikken)
Ik krijg die vraag ook standaard te zien, dus ik neem aan idat dat voor iedereen geldt. Het is volgens mij de eerste vraag in het vragenbestand die getoond wordt als je nog geen tekst in je vraag-vakje gezet hebt. Waarschijnlijk zijn de gestelde vragen gesorteerd op onderwerp in volgorde cijfers/letters (6,5!).
Volgens mij is het een soort bugje, want je zou geen 'al gestelde' mogen zien totdat je vraag gesteld is.
Lijkt me een leuk klusje voor de programmeurs van GV.

Toegevoegd op 14-05-2009 16:25:21
idat=dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg ik ook te zien, wanneer ik een vraag stel...

Volgens mij is dit om een beetje op te letten dat je niet je vraag hetzelfde formuleerd als vergelijkbare vraagstellingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou het komen omdat er veel spaties in voorkomt in de vraag?