Zouden Prins Willem Alexander en Prinses Maxima bewust de namen van hun dochters met een ''A'' laten beginnen alledrie..en waarom?

Wat is de achterliggende gedachte behalve dan dat het makkelijk is en dat ze het gewoon zo hebben gekozen, of kan er een achterliggende gedachte achter zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3K

Het beste antwoord

Prins WA heeft zelf gezegd (bij de laatste geboorte) dat ze voor de triple a rating gingen... dus denk het wel ja.
Wordt wel lastig als er post komt ten name van Prinses A. van oranje nassau enz enz
Dat kunnen er 2 zijn... kom daar maar eens achter ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee? Bij mijn weten hebben ze ondertussen al drie dochters hoor: Amalia, Alexia en die andere... eeh... Ariane ofzo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorrie tikfoutje. mizzgien morchuh iess mindre drinkjuh...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was zijn grootste fout dat hij dat zei. De 'Tripple A' is namelijk het moordcomando van die beruchte Argentijnse dictator, waarvan ik even niet op de naam kan komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
over argentinie gesproken... zie wat er op de site van euronext staat over de triple AAA rating hahahahahaha Een uitgevende instelling maar ook een obligatielening kan een rating krijgen van een zogeheten 'credit rating agency' zoals Moody's of Standard's & Poor. Een rating is te beschouwen als een kwaliteitskeurmerk. Ratings worden uitgedrukt in een combinatie van letters en cijfers, een Triple AAA rating is de hoogst mogelijke. Hoe hoger de rating, hoe lager het kredietrisico voor een belegger en vice versa. De Staat der Nederlanden heeft een Triple AAA rating, de Republiek Argentinië B1. Een Nederlandse staatslening is derhalve een veiliger belegging dan een Argentijnse.

Andere antwoorden (7)

Ik denk dat het toeval is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een groot namenboek waar namen in staan waar je uit kan kiezen. Als je bij de A al de juiste gevonden hebt, waarom verder zoeken? Zo heb ik er voor gekozen Architect te worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het iets te maken kunnen hebben met de letters ' AA" in zijn kenteken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat kenteken heeft alleen betrekking op de gezelligheid van de bestuurder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat kenteken heeft alleen betrekking op de gezelligheid van de bestuurder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat kenteken heeft allen betrekking op de gezelligheid van de bestuurder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh ??? volgens mij ging er iets mis met op het knopje reactie plaatsen hengsten zorrie allemaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zelf even langs de AA?
;-)
Ja, volgens mij houdt Willem Alexander wel van dit soort zaken. Hij heeft dat zelf min of meer gezegd (inderdaad Triple-A) en hun 'mooie' trouwdatum 2.2.2002 zal ook wel geen toeval zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk Triple A...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heeft WA gewoon niet zo'n best geheugen... de trouwdatum moest ook vooral gemakkelijk te onthouden zijn... als hij nu zijn dochters wil roepen voor het eten hoeft hij alleen nog maar te onthouden dat ze met een A beginnen...hoeft ie niet het hele alfabet door te spitten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze gaan alleen voor A merken