Ja dat klopt, ik wachtte eerst totdat de tijd verstreken was. De vraag bleef toen gewoon open staan. Alleen sinds kort wordt de vraag automatisch gesloten.

Maar als er geen beste antwoord tussen zit, kan je die ook niet kiezen. Als die er wel tussen zit moet hij wel gekozen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms best wel klote, al die moeite voor noppes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getuigd inderdaad van weinig respect voor je mede GV-ers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jah, maar anderzijds, je kunt een vraag niet sluiten als er geen goed antwoord bij staat. dus wat moet je anders doen als er geen goed antwoord bij is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluiten zonder winnaar, dat kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja vooral voor diegene die hun antwoord zo goed en duidelijk mogelijk geformuleerd hebben dat je daar met 10 liter benzine niet omheen komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een paardemiddel, gebruik het alleen bij twijfel.
Voorbeeld: 2 bijna identieke, even goede antwoorden die bijna op het zelfde moment gepost werden. Wie was eerst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he bedankt voor de tip postpunk, ik had die optie nog niet zien staan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke optie bedoel jij nu krullenkoppie?

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit ze alijd af. Maar er zullen er ook zijn die dit niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de vraag niet zelf afsluit wordt hij na de aangegeven tijd afgesloten. Meestal een week, maar je kunt die tijd verlengen.
Uiteindelijk moet het dus geen probleem zijn als je niet zelf je vraag afsluit.
Ik heb ook al eens een vraag afgesloten zonder een beste antwoord te kiezen. Die optie is er ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk sluit ik ze altijd netjes af.
Er zullen best mensen zijn die dit niet doen.
Vooral mensen die niet zo actief (meer) zijn hier en gasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit mijn vraag altijd met een beste antwoord.
Ik vind het ook leuk om een beste antwoord te kiezen.
En dan krijgt de antwoordgever er ook weer 10 punten bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf sluit ik ze ook altijd af. Als het vragen zijn waar gewoon echt een antwoord op te geven is en het antwoord is gegeven, dan sluit ik het dezelfde dag nog af.
Bij vragen waarop meerdere antwoorden (meningen) gegeven kunnen worden, laat ik hem meerdere dagen open staan om ook mensen die niet dagelijks inloggen nog de gelegenheid te geven hier eventueel op te antwoorden.

Ik probeer in ieder geval mijn vragen uiterlijk na 4 dagen gesloten te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, GV moet geen chatbox worden. Wat mij is opgevallen aan sommige profielen is dat alle vragen van 6 dagen of eerder openstaan zonder winnaar. Ga je verder spitten in de vragenhistorie dan kom je bijna geen enkel winnend antwoord tegen. Ja die mensen heb je. Waarom zou je bij zo iemand nog een vraag willen beantwoorden?