Zou het niet handig zijn als je bij GV je antwoord of een reactie kunt verwijderen?

Soms geef ik een antwoord waarvan ik denk gelijk te hebben en dan blijkt mijn antwoord toch niet helemaal (lees: helemaal niet) correct te zijn.
Zou een optie: "Verwijder eigen antwoord" niet heel handig zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik ken het gevoel haha.

Ik denk inderdaad dat dat heel handig zou zijn, maar dan moet er sowieso 1 punt afgaan, anders kan je van alles posten en het verwijderen maar toch het aantal punten krijgen. Ook denk ik dat het handig is als je daarna niet weer een ander antwoord kan plaatsen. Anders kan je, als iemand zegt dat je antwoord niet klopt, het verwijderen en meteen het goede antwoord daarna plaatsen. Dan krijg je dus eigenlijk +duimpjes omdat anderen je erop gewezen hebben dat je antwoord niet goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, ik zou dat handig vinden.
Plus nog twee dingen:

1) Een mogelijkheid om uitgaande privé-berichten te wissen.
2) De rubriek 'Antwoord Nodig'. Daar staan vragen in met weinig antwoorden. Maar de meeste hebben helemaal geen antwoord nodig, omdat het enige juiste antwoord al gegeven is.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, je nummer 2 had ik ook wel eens opgemerkt. Dan kan je wel gaan antwoorden, maar als er al 1 duidelijk en allesomvattend antwoord bevat, dan heeft dat natuurlijk geen nut.
Yep, ik zou dit een handige optie vinden. Ook het verwijderen van je eigen domme vragen (lees: MIJN domme vragen) zou ik niet slecht vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zo handig m.i. omdat je de ontwikkeling van de antwoorden dan niet meer kunt volgen. Wat wel handig is, is om van de bewerkenoptie gebruik te maken en je eigen antwoord aan te vullen.

Toegevoegd op 04-05-2009 19:50:52
In het begin had ik ook een paar keer dat ik achteraf dacht: kon ik mijn antwoord maar wissen. Dat dit niet kan heeft er bij mij voor gezorgd dat ik wat zorgvuldiger lees en wat zorgvuldiger nadenk voordat ik antwoord.

Toegevoegd op 04-05-2009 19:52:46
Bovendien als je je antwoord kunt wissen kun je de grootst mogelijke onzin schrijven en dan weer wissen en de mods werken zich mottig om het bij te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar aanvulling is soms niet wat ik zoek, ik wil dan echt dingen die ik geschreven heb weggooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, dat is uiteraard ook een mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar het is ook wel eens nuttig je eigen stommiteiten tot je door te laten dringen (vind ik natuurlijk ook niet leuk) en je antwoord te bewerken, ben het daarom eens met Djools, +1
Ik vind het wel een goed idee. Het argument dat het niet zou moeten kunnen omdat de vraag met de antwoorden dan onleesbaar wordt snijdt wat mij betreft geen hout. De antwoorden veranderen nu ook al van volgorde, onder meer door duimpjes, dat bevordert de leesbaarheid ook niet.