Mag je een meningsvraag die al eens gesteld is nog eens stellen?

Ik bedoel dan bijvoorbeeld een vraag als: Welke film vind je mooi, of zoals laatst de vraag: welke klassieke componist?
Aangezien er na een aantal maanden weer nieuwe mensen op goeievraag.nl zitten zouden er wel eens heel andere antwoorden kunnen komen.

En zo ja, na hoeveel tijd dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Goede vraag, ik vind van wel, maar wat de websiteleiding hiervan vindt evenals wat de moderators ervan denken vraag ik me eveneens af. Bovendien heb ik een concreet voorbeeld ontdekt van hoe de zoekfunctie niet werkt zoals het zou moeten, waardoor bepaalde vragen onvindbaar zijn. Als je niet kunt vinden dat een vraag al eerder is gesteld kun je ook niet weten dat die al gesteld is en is het dus denk ik logisch dat je hem herhaalt als het toevallig een vraag is die jou ook bezighoudt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat voorbeeld heb ik overigens doorgestuurd via 'contact'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx.

Het beste antwoord

Als er te weinig tijd tussen zit is het vervelend. Ik denk dat er toch wel een paar weken tussen moeten zitten.

En natuurlijk kunnen de nieuwe gebruikers (zoals ik) dan wellicht met nieuwe inzichten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Reeds gestelde vragen worden in principe afgewezen.Men kan altijd het vakje zoek aanklikken om te zien of de vraag reeds gesteld is.
Ik moet wel toegeven, dat op een opnieuw gestelde vraag weer andere meningen zouden kunnen volgen.
Maar er zouden dan waarschijnlijk zoveel reeds eerder gestelde vragen aangehaald kunnen worden, dat dit het uiteindelijke doel van de site niet zal bevorderen, en er toch weer een aantal dezelfde antwoorden zullen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat lijkt mij wel !
als je de vraag anders formuleert.
de vragensteller zal waarschijnlijk zelf ook een mening hebben daarover en daardoor niet neutraal het beste antwoord kunnen kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dit eenheel goeie vraag, ik krijg die zeurende opmerking wel eens als ik een vraag stel die ongeveer al eens is gesteld. GV heeft heel veel nieuwe leden er bij gekregen en ik ben niet (alleen) geinteresseerd in de mening van de ouwe stomp. Het aantal reacties op de vraag is een van de graadmeters over hoe je vraag wat raakt bij de lezers. Ik ben niet alleen geintersseerd in de mening van mensen die hier al zaten en nivo 5 of hoger zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die 'zeurende opmerking' was helemaal niet zo bedoeld en dat heb ik ook geprobeerd duidelijk te maken Kempo, maar je moet er maar van denken wat je ervan denken wilt.