Als je niks ziet, kan je dan vragen waar spullen zijn gebleven?

Kzie niks nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ixi ixi wat jij niet ziet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je krijgt de groeten van XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het ook niet
wel leeg hoor,
en stil........... dank je

Het beste antwoord

Ja, dat kan die gene gewoon vragen.
Ik heb een vriendje die blind is.
Die vraagt het ook vaak haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, dat kan je dan best vragen.

Toegevoegd op 01-05-2009 18:39:31
En dan maar hopen dat er iemand in de buurt is die je hoort.
14 jaar geleden
vragen kan altijd, als je het aan emand anders vraagt die wel kan zien dan is die moeite niet erg.
maar denk dat blinden wel een strak interieur hebben met braille letters beschreven (etikketten?) waar het een en ander op staat???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk kan dat, als je blind bent en je legt iets ergens neer en even later kom je op die plaats en het ligt er niet meer is het een vrij normale vraag lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, waarom zou dit niet kunnen? Jij ziet ze niet, dus als iets niet ligt waar je verwacht dat het ligt maar je hebt het toch nodig, zal iemand anders je moeten vertellen waar het nu weer ligt.

Het lijkt me zelfs dat je het moet vragen, mensen kunnen niet raden dat je iets nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat kan.