Zouden alle vragen over 'de aanslag' verwijderd moeten worden?

Het is nog te vers en niemand kan nog iets zinnigs zeggen over motief, hoe, waarom enzovoort. Dat iemand zoiets doet is verschrikkelijk, maar laten we de politie hun werk doen en verder afwachten. Anders krijg je alleen maar op niets gebaseerde theorieën.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Naar mijn beste weten lopen wij de politie hier niet voor de voeten. Op niets gebaseerde theorieën doen niemand kwaad. Je kunt ze elke avond zien op RTL Boulevard.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha plus 1
Niet verwijderen want waar leg je de grens? Ik geef meteen een compliment aan iedereen die op deze vragen met terughoudendheid heeft geantwoord en die erop heeft gewezen dat het beter is even de feiten af te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt niet voorkomen dat hier vragen over gesteld worden. Kijk eens op bijv. Geenstijl, hoeveel reacties en daar zijn over wat er vandaag gebeurd is. Het leeft momenteel en dat vraagt om vragen en antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hoeven niet verwijderd te worden, net zomin vragen als wat is je lievelings...
Maar of ze nuttig zijn?

Het is inderdaad iets wat leeft en sommige mensen willen het op die manier delen. En als iedereen er normaal op reageert, dan is er toch geen probleem?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is het nieuws van nu, en ligt gewoon erg gevoellig. ik denk dat het te vers is, als je 2 weken wacht en alles is bekent denk ik dat je kan vragen wat je wil.
het was wel een aanslag op het koningklijk huis, en dat er zoveel gewonden en doden zijn gavallen is vreselijk.
dus laat het even speculatie kan ook later.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat hem niet om theoriën op te bouwen maar een kanalisatie om gevoelens te verwerken. In dat verband bravo voor Pauw en Witteman.Eens serene uitzending met de veiligheidsfunctionarissen, de minister van binnnenlandse zaken, een people fotograaf ,een rode kruis medewerker, een dominee .Dus waarom niet op gv zolang men geen absurde vragen stelt hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die moet je niet verwijderen. Er zijn ook GV'ers die hun gevoel en theorieeen hier kwijt kunnen. Bovendien is het ook nog leerzaam.