Waarom mag je na het stellen van een vraag pas na een uur je vraag sluiten?

Als je een vraag stelt en je hebt binnen een kwartier al (meerdere) goede antwoord(en), dan zou ik de vraag willen sluiten.
Als dit is ingesteld omdat sommige mensen 2 accounts hadden, dan een domme vraag stelde met het ene account, daarna een evendom antwoord met het andere account, en met het eerste account de vraag meteen ging sluiten? Zo ja: kan er dan niet beter gekeken worden naar IPadressen bij aanmelding?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
AWM
14 jaar geleden
Is ook niet sluitend. Als je op je mobieltje internet heb je al een ander IP-adres.

Het beste antwoord

Ik denk dat je dan andere de gelegnheid geeft om ook een antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk omdat er anders mensen voortdurend vragen gaan stellen en sluiten, op die manier kan je snel 3 punten per keer vergaren.