Waar moet ik op letten bij het aanschaffen van een veegmachine?

Er zijn namelijk op het internet zoveel aanbieders te vinden maar ieder met een eigen verhaal. Wat kan ik wel en niet geloven en wat is nou werkelijk belangrkijk om op te letten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (5)

Bij de aanschaf van een produkt altijd letten op de prijs-kwaliteit verhouding... En als je een product overweegt even googlen op reviews van dit product.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij moet een beetje soepel gaan. Mn ouders hadden ook zo'n ding en je duwde je echt een breuk om m in beweging te krijgen.. (of je neemt er natuurlijk een met een motor..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop geen duw apparaat!!!

Zorg dat de bak die volraakt makkelijk te legen is als deze tot de nok toe vol zit (met name zand omdat dat redelijk gewicht heeft). Dus een lange hefboom.

Koop een elektrische, je zit dan nooit zonder (tenzij de stroom uitvalt)

Koop er een die ook achteruit kan vegen, als je het apparaat tegen de muur aan rijd moet je bij sommige machines het apparaat zelf van de muur af trekken. Erg lastig.

Hij moet makkelijk kunnen sturen, dus koop een licht gewicht of met handige zwenkwieltjes.

Handrem is ook handig als je een aflopende erf/stoep hebt.

Succes met je aankoop!

Ik spreek uit ervaring, mijn vader heeft een duw apparaat en mijn oma heeft er een met een moter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Check of de onderhoudsprodukten bij intensief gebruik niet in wanverhouding staan tov aanschaf van de machine, zoals bij een printer en de cartdriges vervangingen. Vraag een paar referenties in de buurt en bel die op. Neem geen snelle beslissing maar op basis van jouw criteria en niet die van de verkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kwam laatst een interessante site tegen:
http://www.alles-over-reinigingsmachines.nl/

Hier is allerlei informatie te vinden m.b.t. een veegmachine. Waar moet je op letten etc.

Succes.