Wat is jouw favoriete categorie vragen?

Kijk je ook speciaal bij deze categorie of er nieuwe vragen zijn? Of beantwoord je alleen de vragen die als laatste zijn gesteld en dus op het hoofdscherm staan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (11)

Die op het hoofdscherm staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal die op het hoofdscherm staan.
Favoriet zijn reisvragen, maar die worden niet heel veel gesteld (vragen over Mexico en griep niet meegerekend dan he).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beantwoord bijna alleen de vragen die op het hoofdscherm staan. Als ik me echt verveel ga ik kijken bij eten & drinken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal kijk ik alleen naar de nieuwe vragen, als ik die allemaal doorgelopen heb en nog tijd over hebt loop ik elk categorie langs.

Er komt binnenkort de mogelijkheid dat de ongelezen items vet gedrukt staan, en de gelezen niet. Dit wordt super handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind vervooer altijd wel een boeiend onderwerp, maar natuurlijk kijk ik ook regelmatig op het hoofdscherm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle categorien.
ik kijk geregeld of er nieuwe gepost zijn en als ik de vraag interessant genoeg vind geef ik antwoord.
Ik kijk eigenlijk nooit naar de categorie waar ie staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk het liefst bij Huis en Tuin, en dan bij Huisdieren.
Daar staan meestal wel vragen die ik kan beantwoorden.
Vooral vragen over katten en hamsters kan ik goed beantwoorden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk bij de aanbevolen vragen en daar staan vooral vragen uit de categorie overig. Vooral leuk omdat die zo variabel zijn qua onderwerp!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle categorieën. Lekker afwisselend. Ik ben in veel dingen
geinteresseerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allen wel, lekker afwisselend zoals hierboven genoemd werdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aport spel en Recreatie.
Zo kom je zelf op leuke ideeen