Zal het nog lang duren voordat de varkensgriep in ons land is aangezien het nu ook in Duitsland geconstanteerd is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Waarschijnlijk vandaag of morgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het zal niet lang duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat het niet lang meer duurt, heb er wel angst voor eerlijk gezegd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koninginnedag....als lekker iedereen op elkaargepropt is, de zomerweerstand is nog net niet goed genoeg opgebouwd, biertje erbij...een beetje spontaan zoenen... Ik kan me weinig betere scenarios bedenken voor een fikse outbreak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal wel niet zo lang duren, maar ik begrijp niet waarom mensen zich zo bang laten maken. Mexico heeft het aantal doden naar zeven bijgesteld en in de VS zien alle gemelde gevallen er uit als een normale griep. De meeste mensen zijn in een aantal dagen weer beter en de effecten zijn meestal niet zwaarder dan van een flinke verkoudheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerder vandaag dan morgen, met ons gereis zijn we meesters geworden in het verspreiden van allerhand ziektes e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Die ziekte verspreidt zich als een lopend vuurtje over de wereld. Het zal Nederland heus niet overslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is al lang in nederland. alleen het is nog niet geconstateerd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een foute benaming "Varkensgriep". Heeft niets met varkens te maken! Het is triest dat ze in sommige landen, varkens en zwijnen afmaken, het is niet precies bewezen dat het van varkens afkomst is! Bang makerijen.
Bronnen: