Hoeveel antwoorden op goeievraag.nl geef jij op een dag?

Houw je het bij of niet?
En geef je ook antwoord op een vraag die je niet weet zodat je op het internet naar een antwoord moet zoeken?
Alleen maar om een extra punt te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ha, die Jojo12;

Ik houd mijn aantallen niet bij. Voor een antwoord kijk ik wel eens op internet voor een goede onderbouwing maar ik ga geen vragen beantwoorden enkel op grond van info van google of wikipedia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Gemiddeld zit ik op 50 antwoorden die ik geef...

Toegevoegd op 28-04-2009 19:42:29
En nee... Ik geef geen antwoord op vragen waarvan ik het antwoord niet weet. Hooguit een mening...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou de antwoorden die ik geef niet bij. Dit verschilt ook per dag. De ene dag zal dit 3 antwoorden zijn en de andere dag 10. Als ik het antwoord niet weet, antwoord ik niet op vraag. Als ik het wel weet, maar het wil controleren ofzo kijk ik soms wel op internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijhouden doe ik het niet. Het is het leukst als je gewoon zelf het goede antwoord weet. En om de punten zeker niet. Als ik de (week)scores van anderen hier zie dan weet ik dat ik daar geen tijd voor heb. En ook geen zin om er zoveel tijd in te steken. Af en toe een halfuurtje is leuk genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ìk zit op een gemiddelde van 2 per dag. Niet zo veel maar ik geef dan ook bijna alleen maar antwoorden die ik zeker weet. De punten kunnen me echt niets schelen, die zijn alleen maar goed om vragen te kunnen stellen en met het inloggen van morgen kan ik nu 8 vragen stellen. Daar heb ik voor mijn leven lang wel genoeg aan.

Toegevoegd op 28-04-2009 21:07:12
die 8 moet 86 zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet veel alleen wanneer het een intressante vraag is. Maar nu begrijp ik waarom sommige zoveel punten hebben. Sommige mensen zitten gewoon heel de dag te wachten op een vraag...jeetje 50 antwoorden op een dag. Niet te geloven zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij verschilt het per dag. Op weekenddagen minder dan op werkdagen (oei, laat mijn werkgever dit niet lezen).

Gemiddeld haal ik toch wel zo'n antwoord of 25 gok ik zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal zit ik op mijn limiet. op dit moment is dit limiet nog 80 antwoorden per dag.

Ik geef ook antwoorden op een vraag waarvan ik het antwoord eerst moet zoeken ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet ik doe nu een paar dagen mee. ik zie echt geen meer waarden in de punten.
ik bedoel verder kan je er niets mee. ik geef ook zeker geen antwoorden als ik de antwoorden niet weet, wel zoek ik iets op op internet als ik ik ongeveer weet wat het antwoord is, maar dan puur om de vraagsteller te helpen.

gr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geef alleen antwoord als ik weet waarover het gaat, staat het juiste antwoord er al dan ga ik het niet nog eens overdoen, ik geef dan geen commentaar.