Speelt hier vriendjespolitiek af op GV?

Bijvoorbeeld dat je juist met elkaar afspreekt om elkaar een goed antwoord te geven, of op elkaars thumbs up te klikken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Niet dat ik weet...
Maar sommige mensen hebben 2 accounts waardoor ze zichzelf een GV kunnen geven of thumbs up. Maar meestal valt dat wel snel op en wordt die persoon weggejaagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessant. Het lijkt me juist dat iemand die zoiets doet, zich niet makkelijk laat wegjagen. Kun je een voorbeeld geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdje terug was er iemand die een domme vraag stelde, en dat antwoord was net zo dom, en ineens werd de vraag (nadat hij als Goeie Vraag werd gekozen) afgesloten. En dat telkens opnieuw en opnieuw met dezelfde 2 personen.
Paar keer reacties erop geven en foetsie, weg!

Andere antwoorden (9)

Misschien wel, maar ikzelf ben maar een eenling.
Heb bij mijn weten geen vrienden/kennissen die op dit netwerk zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is inderdaad een eenling. iemand zonder vrienden. oh wacht, je zei hier op dit netwerk :P ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boehoe, nog even en ik ga mijn avatar veranderen in Calimero!
Ik denk het niet, elke keer dat afspreken zal teveel tijd en gedoe kosten. Wel denk ik dat sommige leden misschien eerder een + geven vanwege het ''respect'' dat een ander lid heeft. (Bijvoorbeeld door een hogere rang, of al veel beantwoorde vragen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet. Alhoewel ik wel gisteren de vraag stelde om mij te plussen bij wijze van experiment. Dit heeft me zeker tien plussen opgeleverd na aftrek van de 5 minpunten die ik kreeg van de mods.

Het experiment zal ik evenkort toelichten:

Elke vraag die gesteld wordt dient de kennis te vermeerderen.
Mijn vraag om mij te plussen diende precies dit doel. ik mocht namelijk geen antwoorden meer geven omdat ik het limiet van die dag bereikt had. Door te vragen of ze mij konden plussen kon ik diezelfde dag nog niveau 4 bereiken en dus weer 20 antwoorden extra geven.

Dit werd echter door de mods niet gezien als daadwerkelijk de kennis vermeerden, ergo; mijn vraag werd verwijderd.

Maar hier was dus niet echt spraken van vriendjespolitiek aangezien ik met geen enkele "plusser" bevriend was, ben of ben geraakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alsnog dank hiervoor. Ik heb vandaag dan alsnog niveau 4 behaald.
Zou flauw zijn. De meeste GV-gebruikers zijn individueel
bezig volgens mij.
Wat kun je eigenlijk winnen met al die punten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
respect, denk ik
Valt wel mee denk ik, maar azijnpissers zijn er wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag wel verschillende mensen met meerdere accounts. Meerdere accounts zijn lame.

Veel antwoorden die mij niet bevallen - ik. Antwoorden die ik respecteer + ik. Dingen die ik niet zeker weet, daar stem ik niet op. Daarvoor zijn ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag antwoord zichzelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik denk wel dat het gebeurd, maar dan nog, wat heb je er aan? Het gaat tenslotte niet om de punten, maar om de antwoorden en het delen van kennis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jessie;

Van vriendjespolitiek door het geven van duimpjes omhoog aan elkaar heb ik nog nooit wat gemerkt. Integendeel.