Verzin jij wel eens dingen om in de stad geen enquetes in te vullen of tijd vrij te maken voor informatie daarover?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ja, want ik vind het leuk om hele domme excuses te verzinnen en dan de reactie te bekijken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idd.. antwoorden als Sorry ik kan niet lezen wekken grappige gezichtsuitdrekkingen op!

Andere antwoorden (8)

Nee, zeg altijd gewoon: Ga iemand anders vervelen. Dan laten ze je altijd met rust.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik zeg altijd eerlijk dat ik geen zin heb om die enquete in te vullen. De meesten laten je dan met rust. Natuurlijk zijn er altijd slimmeriken die je vragen waarom niet. Deze vraag negeer ik en loop door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Ik loop ze straal voorbij.
En als ze van het opdringerige type zijn van: "Mag ik u wat vragen", dan is het antwoord steevast Nee.

Misschien sneu voor die luitjes, ze doen ook alleen maar wat hen opgedragen is, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mag ik u wat vragen, is toch niet opdringerig?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, maar in combinatie met net iets te dicht bij je staan.
Nee natuurlijk niet. Ik hoef mij niet te verantwoorden. Ik zeg gewoon dat ik er geen tijd voor heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon keihard negeren, helpt altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze iets willen verkopen zeg ik simpelweg: NEE. En bij een enquete werk ik vaak wel mee, om te zien wat voor een slechte vragen ze stellen en omdat ik het altijd wel interessant vind omdat ik zelf ook vragenlijsten moet maken voor onderzoek..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik negeer ze volledig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, waarom zou ik. Ik zeg het gewoon vriendelijk als ik geen zin heb.