Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga over 2 maanden naar spanje, kan ik daar de varkensgriep oplopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, daar is ook een geval bekend. Verder kan je het vrijwel overal oplopen. Ook hier in Nederland. Ik zou, vooral in en rond het vliegveld, een mondkapje op doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals de situatie nu is lijkt me de kans heeeeeeeeel klein. Maar de vraag is hoe het zich de komende maanden gaat ontwikkelen en ik zag op t nieuws dat zelfs de epedimologen niet weten hoe en of het zich verder gaat verspreiden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kans is wel aanwezig, maar ik schat in vrij klein. Als je op dit moment naar Spanje zou gaan lijkt me die kans heel erg klein met die ene melding, maar wie weet hoe de zaken er over 2 maanden voor staan. Ik zou me echter niet te druk maken, als het virus zich echt zo snel verspreidt heb je even veel kans om het in Spanje of in Nederland op te lopen, en dan maakt het dus niet meer uit waar je je bevindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor...

Maar misschien kun je eens naar de huisarts gaan en informeren naar bestreidende medicatie. Los van vaccinatie is behandeling nog steeds goed mogelijk wat ik begrepen heb uit de media...

Je neemt de pil toch ook mee? Of denk je dat je, je 2 weken van alles kunt onthouden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan maar het hoeft niet. We zullen op korte termijn (maand) weten of de varkensgriep een pandemie wordt of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar het kan ook in Groot-Brittannie en Mexico.
En ik denk dat het binnen die twee maanden ook wel ergens in Nederland is.

Ik zou mijn trip naar Spanje niet afzeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding