Komen er ooit nog hardere bewijzen dat Joran van de Sloot werkelijk de dader was van de moord op Nathalee Holloway?

En zal hij überhaupt een keer worden opgepakt en vast worden gezet, in de gevangenis waar hij thuis hoort? Ik snap trouwens zowieso niet dat ze die man nog vrij rond laten lopen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij zegt dat hij in de gevangenis thuis hoort, hoezo, weet je meer dan ons?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hij het gedaan moet hebben, dus hoort hij in de gevangenis en niet los.

Antwoorden (4)

Iemand is onschuldig totdat wettig en overtuigend bewezen is dat hij schuldig is... Wil jij hem veroordelen voordat een rechter dat zal doen of niet zal doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het schuldig zijn van een Ernest Louwes zullen we in dit kader dan nu maar zwijgen dus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zelfs dan...
Het enige bewijs waar ze hem nu nog mee vast kunnen zetten voor de moord op Nathalee is Nathalee zelf. Helaas zullen ze deze nooit vinden denk ik.

Het probleem is dat op basis van Joran's uitspraken hij niet meer vastgezet kan worden zelfs al bekent 'ie. Dit omdat hij nu als pathologisch leugenaar wordt bestempeld. Op zich heeft hij het dus zeer slim gespeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk trouwens dat het beter is voor hem als die lekker vrij rond blijft lopen, zodat hij nooit meer normaal over straat kan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zoals bij Jozef Fritzl toch;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Josef Fritzl hadden ze ook gewoon moeten laten loslopen, zodat alle mensen hem gingen haten en een paar harde klappen hadden moeten verkopen ;)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Knowitall: De waarheid is allang boven tafel echter ze kunnen hem er niet meer op pakken...
Het is een groot goed, dat je onschuldig bent totdat het tegendeel bewezen is.
"Bewezen is" zei ik. Zonder dat er enige twijfel mogelijk is.
Tot nu toe heeft Joran alleen onomstotelijk bewezen dat hij dom is.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk niet. Zo lang Nathalee niet gevonden is kan er zelfs niet worden vastgesteld dat ze dood is. Aangezien het zo lang geleden is dat ze weg is, kan het lichaam ook al behoorlijk vergaan zijn. Desondanks is hij voor mij in ieder geval verantwoordelijk voor wat haar overkomen is. Je laat nooit een jonge vrouw alleen op een verlaten strand. En dan achteraf er ook een beetje lacherig over doen. Of hij nou haar vermoord hebt of niet, voor mij is hij minimaal medeschuldig.