Hoe laat gaan de meeste winkels open op maandag in Arnhem?

ik ga maandag shoppen in Arnhem
en ik heb op zo'n ander forum gelezen dat de winkels pas rond 1 uur open gaan...
dan heb ik een probleem......

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
4.5K

Antwoorden (4)

Een aantal grote ketens gaan om 11 uur open. De rest om 13 uur, zoals in de rest van Nederland ook het geval is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste na de middag, maar sommige gaan wel vroeger open. De bijenkorf bv gaat om 11 uur open op maandag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In Arnhem is het niet veel anders als de rest van Nederland denk ik..
De MediaMarkt in Arnhem is al op 10 uur open.