Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie op GV is allemaal een echte wetenschapper?

Ik vermoed dat er veel echte wetenschappers op GV aanwezig zijn. Ja toch?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
931

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Ik werk als redacteur bij een wetenschappelijk tijdschrift. Ik kan dus niet zeggen dat ik zelf wetenschap maak, maar ik zie wel veel voorbij komen. Ik weet niet of dit telt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraagt of wij een titel hebben dus?

Ik heb geen dr, drs, ir, prof oid...

Dus ik godzijdank niet...

Toegevoegd op 24-04-2009 18:28:36
Ik doe niets...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een titel hoeft niet meteen een link te zijn naar de wetenschap. Wel benieuwd welk beroep jij zelf uitoefent. Zie je bovenaan de top 5 van de week staan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar dat hij tijd heeft om 773 punten erbij te scoren in een week tijd... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha die humor mag ik wel :)
No hard feelings he xinix ;)
Ik ben laborant geweest .. ben ik dan een wetenschapper omdat ik onderzoeken heb gedaan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Student der natuurwetenschappen; soon to be ingenieur... :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Technische Natuurkunde gestudeerd. Da's wetenschap. Weliswaar toegepaste wetenschap, maar toch.

Ik _ben_ echter geen wetenschapper. Ik werk toegepast, ICT-applicatieontwikkeling in bredere zin.

Ik heb wel een enorme belangstelling. Ook (vooral) in wetenschap. Omdat ik dat interessant vind. En omdat het naar mijn idee de enige manier is om het universum te doorgronden. En omdat het de enige manier is waarop wij de kwaliteit van ons leven kunnen verbeteren.

Toegevoegd op 24-04-2009 19:30:36
Oh ja, ik heb de Ir.-titel. Die gebruik ik alleen als ik solliciteer.
(Lees meer...)