Wat gebeurt er als je op 0 punten komt?

Wordt je account dan gewist, geblokkeerd, of kom je dan in negatieve punten terecht?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Even geëxperimenteerd. Het wordt inderdaad negatief:
http://www.goeievraag.nl/profiel/negatieveteddy

Toegevoegd op 24-04-2009 14:51:30
En nog steeds meer goede antwoorden dan ongeveer 1 procent van de leden van goeievraag!

Toegevoegd op 24-04-2009 15:58:13
En het profiel is verwijderd. We zullen hem missen, die negatieveteddy. De sterren die het felst schijnen, zijn meestal ook het eerst uitgedoofd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe is het meuglik!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe heb je die punten eigenlijk 'weggegooit?'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel goed van je.... even een ander account gemaakt enz enz. empirie is dat... +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@ firefox: vier keer de vraag gesteld waarom heeft 'Bos/Balkenende/Plasterk/Rouvoet' zo'n lelijk hoofd? 25 - 4*3 (voor het stellen van de vragen) - 4*5 (voor het verwijderd krijgen van de vragen) = - 7. Hopelijk heeft niemand zich eraan gestoord (als je zit mee te lezen, sorry Wouter/JP/Ronald/Andre, het was niet persoonlijk bedoeld...

Andere antwoorden (3)

Ik geloof wel eens gezien te hebben dat het ook mogelijk is om in de min te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
probeer het...

Als er geen beveiliging in zit, dan kom je inderdaad in de min, maar ik kan me ook voorstellen dat je geen vraag meer mag stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vraag me af wie hier nou op 0 punten kan komen. Dan ben je toch niet echt geïnteresseerd in deze site.
Komt bij mij over als een nogal theoretische vraag.

Toegevoegd op 24-04-2009 14:50:22
Ja ik zie nu dat Negatieveteddy op - 7 punten staat. Doet zijn naam eer aan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Als je veel vragen stelt, geen antwoorden geeft en je vragen niet zelf afsluit, dan gaat het heel makkelijk: weinig punten scoren. Dat heeft met meer of minder interesse in deze site toch niets te maken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja weinig punten scoren wel, maar niet 0 of negatief! Ik zie GV toch als een spel van "vraag en aanbod". Dus enige interesse in de vragen van de anderen op deze site
is voor mij wel van belang.