Wie vind dat de Pandadroom in de Efteling een keer de film moet veranderen?

Ik ga er dus nooit meer in, iedere keer als ik met mijn familie ben willen ze weer in de pandadroom. Ik word er zo ziek van steeds dezelfde film. Je kan er niet meer van schrikken want je weet precies wat er gebeurt. Overigens, wie jat altijd die brilletjes mee? haha

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De Efteling is altijd leuk voor iedereen. Zeer herkenbaar voor de ouders, want ze waren er als kind ook al en zien dat alles van vroeger er nog steeds is. Het park is goed onderhouden en alles functioneert. Prima voor elkaar. Pas ben ik er weer eens geweest en ik vroeg na afloop aan mijn medebezoekers wat ze het leukste gevonden hadden. Antwoord: "De Pandadroom".
Het verrassingseffect is waarschijnlijk wel weg als je vaker gaat kijken naar die film, maar de sprookjes blijven ook
altijd hetzelfde, het carnavalfestival, fata morgana, monsieur cannibale etc etc. draaien ook steeds dezelfde muziek. Ik heb daar geen probleem mee. De meeste mensen gaan hooguit 1 x per jaar naar de Efteling en dan kun je die film wel weer een keer zien hoor.
Elk jaar komt er wel een nieuwe attractie bij dus
wat mij betreft is het top-entertainment. Maar wel een beetje prijzig (nog ff lekker Hollands zeuren).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neee joh, da's nou juist de hele kracht van de efteling. Nooit iets veranderen. Er lopen nu al hele discussies op internet over de pegasus bijvoorbeeld. De efteling heeft bekend gemaakt dat ze NADENKEN over de toekomst ervan. Dat alleen al betekend rode vlekken in de nek voor de die hard fans. Nee hoor gewoon lekker tot in de lengte van dagen dezelfde film. Al hoorde ik wel dat sinds dit seizoen het element geur is toegevoegd. ben benieuwd. nog drie weekjes dan mag ik weer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, als ik voor mezelf spreek, ik kom niet dagelijks in de Efteling. Ben er toevallig vorig jaar een keer geweest en als ik over vijf jaar weer ga, wil ik best het Pandadroom nog wel een keer in.

Maar als je er vlak bij woont en er vaker naar toe gaat, ja, dan kan ik me voorstellen dat je het wel een keer gezien hebt met die film.