Zou een Chatbox leuk zijn voor op GV?

Bijvoorbeeld als de GV'ers even afwisseling willen en gezellig op een chatbox met elkaar gaan babbelen, zo kunnen we elkaar onderling ook beter leren kennen. Mensen die het er niet mee eens zijn mogen dat ook gewoon eerlijk vertellen. Mijn lijkt het overigens wel een leuk idee. Maar denk niet dat het zal gebeuren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Voor jou wel, dat voel ik wel...

Jij kunt namelijk heel goed voelen, heel goed... en je kunt contact maken, heel goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel :)

Andere antwoorden (7)

Eigenlijk denk ik dat de reacties al een soortement van chatbox zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dat denk ik niet, hier moet je heel serieus zijn, en als je niet serieus genoeg bent word je antwoord verwijdert. op een chatbox kunnen we onderling elkaar wat beter leren kennen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja je hebt gelijk, ´kijk verder´ of is het ´lichtsnelheid tot de vierde macht'...
Een feitelijke chatbox zou je kunnen realiseren via een chat programma.

BV via de server irc://irc.nl.krey.net

In de browser van Firefox kun je een chatprogramma installeren. genaamd Chatzilla.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt mij niet nodig, wordt de kwaliteit van GV niet echt beter van denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steunt mijn verzoek aan goeievraag.nl om een 'interactieve wishlist' (ideeënbus waar je op ideeën kunt stemmen, zeg maar) te maken :).
Dan kan de community er op stemmen of 't een goed idee is om hier ook een chatbox te openen of niet. (Indien eens met mijn voorstel: klik op de link bij reacties.)

Ikzelf denk dat 't wel een nuttige aanvulling zou kunnen zijn. (Mensen die 't niet willen gebruiken HOEVEN er natuurlijk ook geen gebruik van te maken. Maar technisch gezien lijkt 't me geen makkelijke uitbreiding voor Ilse Media.) Maar misschien kan GV ook gewoon een link plaatsen naar een GV-IRC-kanaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/ondersteunt-vurige-verzoek-gv-ilse.6274
Ik denk niet dat het een goed idee is, je leest nu veel reacties e.d. van mensen maar vaak als je ze dan wat langer spreekt dan sterft die eerste interesse een beetje af omdat je op een gegeven moment niet zoveel meer te vertellen hebt.

Als je wilt chatten kan je bijvoorbeeld eens kijken op Omegle.com. Echt een grappige site waar je letterlijk met een wildvreemde kan praten, zonder dat je iets weet van diegene en de ander kan letterlijk overal op de wereld wonen.

Het leek mij dan wel weer grappig als Ilse/GV.nl een keer een dag organiseert bijv op een strandtent in scheveningen dat alle leden een drankje mogen komen doen. Ik denk dat er een hoop mensen anders zijn dan dat je in eerste instantie zou denken op deze site. [o ja, en wel dat je dan natuurlijk met een bordje/sticker rondloopt waarop je avatar & naam staat en dat jevragen die je hebt op een sticker kan schrijven en die ook op kan plakken zodat mensen een beetje wat te praten hebben als ze er zijn.]

Ik zou wel komen in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van mening dat je dan een forum creeër en dat is volgens mij niet de bedoeling van GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hierdoor de openheid van GV verloren gaat, er wordt dan via de chat veel geroddeld: He heb je die en die vraag en antwoord gelezen, belachelijk vind je niet. En nu moet dat via een PB (dit vergt iets meer tijd en wachttijd).

Je punt om elkaar beter te leren kennen, daar is msn etc voor (lijkt me). Vraag om een msn adres en je kunt je gang gaan.