ga je dat vragen in het jaar 2009? dat weten we toch nog niet? dat moet toch nog komen het jaar 2012? Of zie ik het verkeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is je reinste speculatie, zoals al zo vaak is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verhaal is echt, maar hoeveel waarde hecht je aan een mythisch verhaal van eeuwenoude kleitabletten?
Volgens wetenschappers is het niet mogelijk, laat staan te bewijzen. Het is dus fictie, totdat het tegendeel blijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach, zoals er ook werd gepraat bij de milenniumovergang (alles gaat eraan!) zal dit ook wel weer zoiets zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk hou ik het op nep, ik denk dat er absoluut geen wetenschappelijk bewijs is om aan te nemen dat er ook maar een kern van waarheid in het verhaal zit. Het is trouwens ook al zeer vaak voorspeld dat de aarde zou vergaan, en telkens zitten die mensen er weer naast en moeten ze iets toch maar anders gaan interpreteren om aan een nieuwe datum te komen. Het is gewoon iets wat blijkbaar bij de mensheid hoort, zo nu en dan moet de aarde gewoon vergaan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd weer duiken er weer verhalen op waarin wordt voorspeld dat de aarde vergaat en altijd weer zijn er hele volksstammen, die daar intrappen. Soms gebeurt dat op kleine schaal, soms wereldwijd, zoals in dit geval. Je kunt je maar ergens druk over maken...