Hoe kan je je account van goeievraag.nl opheffen?

Ik heb eens gekeken in mijn pagina en instellingen en kan van alles aanpassen, maar ik kan nergens mijn account opheffen..
Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

Tja ik zie het ook niet staan, waarschijnlijk gewoon niet meer reageren en alle email notificaties uitzetten. Dan is het net of je niet meer bestaat bij GV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ff op 'Contact' klikken, lijkt mij.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou de ontwikkelaars mailen, maar op zich een terechte vraag in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hmmm. Waarom zou je dit willen?
Maar goed idd. zou zo een mogelijkheid wel moeten bestaan zonder omslachtige handelingen te moeten verrichten. Moderators een idee misschien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt je als een beest gedragen en alle regels overtreden die door de GV god zijn opgesteld. Dan wordt je waarschijnlijk van hogerhand opgeheven... laat even weten hoe dat ging wil je?

6.3 Het is een Bezoeker niet toegestaan om...

O, je kunt het ook gewoon aanvragen op 9.4