Weet er iemand hier iets over Anneliese Michel? en Denken jullie dat het verhaal over haar echt is, of gewoon een fabeltje?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Als je geintereseerd bent in het onderwerp zijn er heel veel verhalen te vinden, Anneliese Michel is maar één van de hele vele voorbeelden. Het zal je opvallen dat de meeste gevallen voorkomen in culturen die erg gelovig zijn.... Ik geloof er niet in, mijn zus bijvoorbeeld weer wel. Alles wat niet tastbaar is is moeilijk te bewijzen....en moeilijk tegen te spreken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet er niets van, maar volgens de bron is er duidelijk te horen dat ze helemaal bezeten was door verschillende demonen.

Ze werd door een bisschop bevrijd van het kwaad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is echt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb zoiets zelf meegemaakt, maar dan ook werkelijk, niet zelf maar een vriendin...