Hoe kan je oude tv-uitzendingen bekijken die niet meer op RTL gemist of uitzendinggemist beschikbaar zijn?

Ik wil graag afleveringen van een aantal tv programma's bekijken. Helaas zijn ze niet meer beschikbaar op rtl gemist of uitzendinggemist. Hoe kan ik deze uitzendingen dan toch nog bekijken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
10.1K

Antwoorden (5)

Op de site van het programma zelf. Veel programma's hebben een eigen site en daar kun je vaak in de archieven duiken. Nou ja, www.omroep.nl kent u al denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over wat voor soort programma's gaat het ? Als het een tv serie of iets dergelijks is kun je het vaak terugvinden via de torrentsites. Het is niet zo moeilijk om alle oude afleveringen van Lassie, Flipper of Startrek te vinden bijvoorbeeld. Documentaires zijn ook vaak nog te vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige dingen kun je terugzien door ze te downloaden van mininova.org of piratebay.org. Vooral series zijn hier heel populair.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op veel (met name buitenlandse) series hebben ze simpelweg de rechten niet om ze na uitzendig ook nog via het internet te verspreiden. Voor nederlandse (eigen gemaakte) series doen ze het vaak niet, omdat ze op een andere tijdstip (bv in de zomer) nogmaals herhaald worden en dan trekken ze wat meer publiek, dus meer reclame gelden. Dus moet je misschien even wachten op de herhaling? Hou anders ook België in de gaten, want die lopen met veel series net ietsjes achter op ons, dus dan kan je het alsnog via hun zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor complete afleveringen van series is het antwoord al gegeven namelijk via de verschillende torrentsites.

Voor programma's als bijvoorbeeld: de wereld draait door, Pauw en Witteman is youtube vaak een goed alternatief.
Dit zijn dan niet de hele uitzendingen maar vaak de highlights.