Zal er ooit een einde komen aan goede tijden, slechte tijden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

Ik weet zeker dat het ooit stopt... Wanneer weet ik niet, maar alles dat een begin heeft, heeft een einde...

:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is dan echter: Zullen dat goede tijden zijn of slechte?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol... ;-)

Andere antwoorden (5)

Uiteraard komt er een einde aan goede tijden, slechte tijden. Tenzij het programma inmiddels is overgenomen in een ander universum ten tijde dat 'onze wereld' vergaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk komt er ooit een einde aan GTST. Wanneer ? waarschijnlijk als de sponsors de geldkraan dichtdraaien. Money makes the world go round en dat geld ook voor nedersoaps
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan me nog goed herinneren dat het programma nog niet bestond. En ik heb er nog niet 1 aflevering van gezien, eigenlijk. Voor mij is het feitelijk niet eens begonnen. Dus ja, het stopt echt wel, je kunt leven zonder GTST.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan mij werkelijk waar niet snel genoeg geschrapt worden.

Realistisch gezien wordt er geld mee verdiend dus zal men wel wachten met schrappen tot er geen (of te weinig) geld meer mee verdiend kan worden. Alleen de toekomst zal het ons leren dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was een tijdje terug al sprake dat het zou stoppen als GTST niet meer kijkcijfers zou krijgen. Ze hebben wat veranderingen doorgevoerd en ze kregen weer meer kijkers. Echter zal er wel een periode komen dat de kijkcijfers zo gaan dalen dat ze genoodzaakt zijn te stoppen.