Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal er ooit een einde komen aan goede tijden, slechte tijden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet zeker dat het ooit stopt... Wanneer weet ik niet, maar alles dat een begin heeft, heeft een einde...

:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is dan echter: Zullen dat goede tijden zijn of slechte?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol... ;-)

Andere antwoorden (5)

Uiteraard komt er een einde aan goede tijden, slechte tijden. Tenzij het programma inmiddels is overgenomen in een ander universum ten tijde dat 'onze wereld' vergaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk komt er ooit een einde aan GTST. Wanneer ? waarschijnlijk als de sponsors de geldkraan dichtdraaien. Money makes the world go round en dat geld ook voor nedersoaps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan me nog goed herinneren dat het programma nog niet bestond. En ik heb er nog niet 1 aflevering van gezien, eigenlijk. Voor mij is het feitelijk niet eens begonnen. Dus ja, het stopt echt wel, je kunt leven zonder GTST.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan mij werkelijk waar niet snel genoeg geschrapt worden.

Realistisch gezien wordt er geld mee verdiend dus zal men wel wachten met schrappen tot er geen (of te weinig) geld meer mee verdiend kan worden. Alleen de toekomst zal het ons leren dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er was een tijdje terug al sprake dat het zou stoppen als GTST niet meer kijkcijfers zou krijgen. Ze hebben wat veranderingen doorgevoerd en ze kregen weer meer kijkers. Echter zal er wel een periode komen dat de kijkcijfers zo gaan dalen dat ze genoodzaakt zijn te stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding