Waar kom je terecht als je op de A12 een gat graaft in het asfalt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

In de gevangenis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

In de problemen (als iemand je betrapt tenminste).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
't eind waar je gebleven bent met graven..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de zuidpool.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Politiebureau!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afhankelijk van hoe druk het is, hoe diep je gaat en hoe lang je er over doet zou ik zeggen: onder een auto, bedolven, onder water of in lava, in de hemel dan wel hel van zuurstof gebrek.

Ik zou verder zeggen probeer het eens! Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de doe-het-zelfzaak om steeds nieuwe scheppen te kopen als je er een kapot schoffelt op het asfalt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in een Zandlaag?

moet je wel eerst door het asfalt en de onderlaag van puinsteen.

Maar waarom stel je deze vraag?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan in welke graad of hoek je graaft!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En waar wou je in deze 145 km lange A12 gaan graven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je blijft op de A12 of wat er nog van over is met dat gegraaf van jouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Barendborrel;

Met een beetje mazzel kom je op het acht uur Journaal terecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In het Pieter Baan Centrum.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onder de A12...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In het dooienhuis, want het is daar zo druk!!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Graaf je nu dat gat voor een ander of voor jezelf, dat wil ik eerst weten...

Want als je dat voor een ander graaft, dan val je er zelf in...
Als je dat gat voor jezelf graaft dan ben niet goed bezig daar op die A12, dus dan kom je in de gevangenis terecht...