Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het gemiddeld voordat je snelheidsbekeuring thuis ontvangt? Stel dat je vandaag geflitst wordt?

Is het binnen 2/3/of misschien 4 weken dat de bekeuring ontvangt? Duurt een flits van een flitspaal net zo lang of korter dan een gewoon foto flits? Ik dacht geflitst te zijn vandaag maar het was naar mijn gevoel een iets te lange flits (het zou ook kunnen dat er een auto achter mij reed, het was 06:00, dus vrij donker).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De desbetreffende acceptgiro moet binnen 6 weken binnen zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

je heb geluk, ik heb er hier net 1 liggen; 18-03-2009 pleegde ik het delict en 11-04-2009 had ik de sanctie binnen en 06-06-2009 moet ik betaald hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niet bepaald een vaste tijd waarna je je bekeuring ontvangt. Laatst kwam ik het geval tegen dat twee bekeuringen voor dezelfde overtreding die tegelijkertijd werden uitgegeven met ongeveer een maand verschil aankwamen.

Over je vraag over de flitslengte: het lijkt me dat de flits van de flitspaal wellicht wat langer duurt en de lichtintensiteit zal groter zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel verschillend.
Een ding weet ik wel.
Tussen de "flits" en de bekeuring mag niet meer zitten dan drie maanden. Na de deze drie maanden zou je geen bekeuring meer mogen ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ge-flits wordt in het donker, is het héél even daglicht, zo fel! Je zult er geen twijfel over hebben....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat je hier nog wat mee kan als ie straks binnen is:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding