Grappen van alle tijd!

Wie van jullie is er (net zoals ik vroeger) wel eens op uit gestuurd door je ouders, of eerste werkgever om een plintenladder, of iets dergelijks te halen?

En tot welk resultaat leidde dit uiteindelijk?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

De nieuweling een telefoonnummer geven en vragen of hij meneer De Leeuw terug wilt bellen.
(En dan het telefoonnummer van de dierentuin geven)

Ooievaarskuitbeenvet, klosje geruit garen, vulling voor een liaspen... er zijn er talloze waar mensen nog steeds instinken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik ken iemand die op pad werd gestuurd om kaasschaafkaas te gaan halen.
Dat leidde uiteindelijk tot een vraag op GoeieVraag.nl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Starbless;

Is inderdaad humor van alle tijden; boor- of schroefgaatjes, bougievonkjes, schroefdraad, noem maar op. En overal kreeg de jongste bediende dan te horen "Sorry, uitverkocht; probeer het daar en daar maar eens". Een slimmerd ging gewoon een paar uur fijn op het terras zitten natuurlijk....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb bij een bank gewerkt, en daar hadden we een 'map met zoekgeraakte stukken ' !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb bij de McD gewerkt en daar hebben we ook regelmatig medewerkers te grazen genomen. Het zijn niet altijd de nieuwelingen die er in stinken. Ik had ooit een collega die er al 3 jaar werkte, hij zou 's morgens salades maken. Ik bestelde onder andere twee run Noordzee-saladees. Hij zat me wazig aan te kijken. Ik zei dat dat een nieuwe actie was en vroeg hem of hij die reclame nog niet gezien had dan. Ja, nu hij er over nadacht had hij hem wel gezien.

Een andere collega kwam me een kwartier later vragen of we hem toch maar niet moesten vertellen dat het een geintje was, hij was nog steeds op zoek naar allerlei vissoorten in de koeling !

Een andere, niet al te snuggere collega hebben we tosti's uit de vriezer laten halen. Als ze die na een kwartier nog niet had, zeiden we dat ze dan waarschijnlijk op waren en 's avonds met de nieuwe levering wel weer zouden komen. Ze is drie dagen in de vriezer op zoek geweest naar tosti's....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een zeker cafe stuurde een nieuweling er op uit om hopfilters te halen (om tussen tank en tapkraan te zetten). Het was nogal een verassing voor de oudgedienden dat hopfilters wel degelijk bestaan. (ze worden alleen niet gebruikt op een biertank maar bij het brouwen van bier)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
OOk leuk, geef je ouders/kind/leraar/slachtoffer de schriftelijke (!) opdracht om 0900 - 0161 te bellen en schrijf erbij dat meneer F. Telling gebeld heeft, of hij/zij even kan terugbellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze is erg flauw en kost geld...
Leerling kok meel fijn laten hakken,of een doperwtenboor voor gevulde doperwten bij een collega restaurant laten halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat nog niemand met de luchtogen is aangekomen. Die kun je in de lucht hangen, om er dan luchthaakjes in te hangen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn begin periode. Ook een of ander onzin ding op moeten halen. Het was mooi weer en heb de hele middag met een stel vrienden op het terras gezeten. Na verloop van tijd maakt de opdrachtgever zich toch wel een beetje zorgen waarom ik zo lang weg bleef. Volgende dag met een grote glimlach en knipoog vertellen dat ik de hele middag gezocht heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.
Een nieuwe collega in de keuken van een restaurant een doos met de mice-en-place laten zoeken in het magazijn.

2.
Iemand een islamitische slager in sturen om even drie varkenshazen te laten halen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In het hotel waar ik werkte, stuurde ze de leerlinggastheer/vrouw altijd voor roomservice een colaatje weg te brengen naar kamer 13....inderdaad, die hadden we dus niet. Soms kwamen ze na 5 minuten terug, met de vraag waar nr.13 was, maar sommigen bleven gewoon een half uur weg, omdat ze het niet durfden te vragen! Eentje vond ik wel orgineel en slim: Toen hij niet terugkwam na een half uur, ging ik hem zoeken. Hij zat in de TV kamer een film te kijken en te genieten van de cola. Toen ik hem aansprak zei hij: Och meneer, ik wist het wel van die kamer 13, maar ik kon jullie toch niet teleurstellen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ouwe klassieker: stuur een leerling-timmmerman naar het magazijn voor een vierkante-gaten-boor.

Oh, enneh, ook nog een handvol pleuffies, asjeblieft...