Wat vind jij het onhandigste gebruiksvoorwerp, als je het wel (bij je) hebt, maar het niet nodig hebt?

Ik denk zelf dat de paraplu hoge ogen zal gooien. Daar heb je echt niets aan, als het stopt met regenen! Het ergste is nog dat er mensen zijn, die op zo'n moment hun paraplu horizontaal in de hand houden en dan vergeten dat er mensen achter hen lopen of staan. Kan gevaarlijke situaties opleveren, vooral als je bedenkt op welke hoogte de punt van de paraplu zich dan bevindt...je zou bijna een toque willen gaan dragen....

Antoni
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Alles wat je op een bepaald moment niet nodig hebt kan lastig zijn, vooral als je er meer aan gehecht bent of het meer waard is; de auto die je nergens kwijt kan, je contrabas tussen de deur van de tram en niet te vergeten je pistoolmitrailleur terwijl er niemand valt om te leggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Ik begon me al af te vragen waar de grappige antwoorden bleven... Dat duurt dus 21 minuten!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 voor de pistoolmitrailleur. Gelukkig zijn die nog redelijk klein, maar ik herken het wel heel erg, de koffer met het scherpschuttersgeweer zitten mij ook geregeld in de weg.

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de bergen in gaat: een rugzak met regenkleding en andere zaken voor nood. Die regenkleding en andere zaken voor noodgevallen maken de wandeling nl. wel zwaarder, maar als je ze niet nodig blijkt te hebben is 't onhandig dat je 't mee moet slepen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een paraplu kan je nog als parasol gebruiken. Vind handschoenen wel een goed voorbeeld. en een zonnebril.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hogedrukreiniger, met borstel, patioreiniger en 10 meter slang.

Das eg nie handig zeg maar ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja maar die heb je nooit bij je ;)
Antoni
15 jaar geleden
Die thumb-down is niet van mij! Ik vond deze best wel grappig...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie geeft mij nou een thumb down? ik ben serieus. Heb van de week zo'n ding gekocht. 1)het is een gebruiks voorwerp
2)ik had hem bij me
3)hij is ERRUG omhandig om bij je te hebben
Zwitsers zakmes. Altijd bij, veel mogelijkheden, en eigenlijk maar ontzettend zelden in gebruik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem naar een pretpak bijv altijd een rugtas mee met spullen die ik -evenuteel- nodig zal hebben. Bijv brood etc. Meestal raak ik de inhoud van de tas niet eens aan en zit je wel de hele tijd met de rugtas opgescheept die je elke keer moet achterlaten/ophalen/zeulen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
al die rot spaarpasjes, pinpasjes, chipers, rijbewijs en noem maar op. kunnen ze dat niet in een kaartje (of op mijn telefoon) proppen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een portefeuille met al je kredietkaarten.Een paraplu is wel plezierig als wandelstok zoals in oude engelse films als je die elegant gebruikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een tas of koffertje, vaak verlies ik hem dan ook nog omdat ik daar niet aan gewend ben om dat ding telkens mee te slepen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het eerste wat in me opkomt is "een condoom".
Erg onhandig als je het niet bij je hebt als je het wel nodig hebt of als je wel bij je hebt maar niet nodig hebt.
Ik ben er nog niet uit wat nou vervelender is, maar dat was gelukkig niet je vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Antoni;

Ik vind een ladder altijd een onhandig ding om bij me te hebben.