Hoe commercieel aantrekkelijk is het om een site te hebben als goeievraag.nl?

m.u.v. advertentie-opbrengsten

welke commerciele activiteiten kunnen ondernomen worden om een site als deze commercieel aantrekkelijk te maken

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Ze kunnen een betaalde dienst ontwikkelen. Dat alle geweldige ideeen die wij bedenken alleen te gebruiken zijn voor mensen die 1 euro per week betalen of iets..

En omdat wij ze aan alle ideeen helpen mogen wij dan natuurlijk een gratis abonnement.. Toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

commercieel genoeg om hem draaiende te houden, althans tot nu toe...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou erg interessant zijn als wij ook eens enige informatie hierover zouden verkrijgen vermist wij hier dapper aan meewerken op vrijwillige basis en na lezing van de algemene voorwaarden.