Zijn er tegenwoordig nog onbewoonde eilanden?

Dus waar ook echt niet geleefd wordt? Zo jah welke?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Het beste antwoord

Er zijn heel veel onbewoonde eilanden. Zelfs Nederland heeft er drie: Rottumeroog, Rottumerplaat (deze 2 alleen in de zomermaanden door vogelwachters) en Griend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zijn legio miniscule onbewoonde eilanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er bestaan nog vele onbewoonde eilanden. Soms zelfs te koop tegen woekerprijzen a rato van 10 à 20 miljoen euro zonder water en electriciteit maar met veel privacy.Welke ? Daar is een website die ik niet direkt terugvind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste eilanden zijn onbewoond. In ieder geval niet door mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van de 1190 eilanden van de Malediven zijn er slechts 200 bewoond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij antartica ofzow
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik droomde vroeger zelf ook van onbewoonde eilanden (onverbeterlijk romantisch), gelukkig ben ik daar toch wat overheen gegroeid. Onbewoonde eilanden; ze zijn er, maar ze zijn niet voor niets onbewoond, ze zijn vooral onleefbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, in de Golf van Thailand zijn nog diverse eilandjes die niet bewoond zijn. Sterker nog: ze zijn te koop! Toen ik daar was, was er een bedrijf, een soort makelaarskantoor, die ze verkocht! Ik kon de goedkoopste kopen voor ongeveer 4,8 miljoen euro.