Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er tegenwoordig nog onbewoonde eilanden?

Dus waar ook echt niet geleefd wordt? Zo jah welke?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn heel veel onbewoonde eilanden. Zelfs Nederland heeft er drie: Rottumeroog, Rottumerplaat (deze 2 alleen in de zomermaanden door vogelwachters) en Griend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zijn legio miniscule onbewoonde eilanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er bestaan nog vele onbewoonde eilanden. Soms zelfs te koop tegen woekerprijzen a rato van 10 à 20 miljoen euro zonder water en electriciteit maar met veel privacy.Welke ? Daar is een website die ik niet direkt terugvind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste eilanden zijn onbewoond. In ieder geval niet door mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van de 1190 eilanden van de Malediven zijn er slechts 200 bewoond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
volgens mij antartica ofzow
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik droomde vroeger zelf ook van onbewoonde eilanden (onverbeterlijk romantisch), gelukkig ben ik daar toch wat overheen gegroeid. Onbewoonde eilanden; ze zijn er, maar ze zijn niet voor niets onbewoond, ze zijn vooral onleefbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, in de Golf van Thailand zijn nog diverse eilandjes die niet bewoond zijn. Sterker nog: ze zijn te koop! Toen ik daar was, was er een bedrijf, een soort makelaarskantoor, die ze verkocht! Ik kon de goedkoopste kopen voor ongeveer 4,8 miljoen euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding