Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het niet prettig zijn als mensen die je een negatief duimpje geven ook even een reden achterlaten in een reactie?

Ik zou het zelf namelijk wel prettig vinden als men dat doet Ik geef serieus antwoord op een vraag op basis van mijn kennis of mijn mening die ik over het onderwerp van de vraag heb. Als iemand dat dan zo slecht vindt dat het een negatieve beoordeling moet krijgen zou ik graag willen weten waarom.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Mee eens........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens, want dan heb je de mogelijkheid om je antwoord te verdedigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor het aantal duimpjes heeft dat geen nut, wellicht wel om een goed antwoord boven tafel te krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit bedoel ik nou, ik heb 4 duimpjes naar beneden. Maar 1 daarvan heeft het lef om te reageren, zodat ik hem uit kan leggen waarom ik dat antwoord gegeven heb. Dus dat bewijst mijn gelijk eigenlijk al. :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, een mening kan niet goed of fout zijn inderdaad. Maar het duimpje betekent een wel of niet waardevol antwoord (is te lezen als je met je muis op het duimpje gaat staan), een mening geven is in sommige gevallen wel een waardeloos antwoord.
Deze vraag is al vaker gesteld, ik denk dat velen het op prijs zouden stellen, indien bij een negatieve duim ook een reden vermeld wordt.
Maar er zijn af en toe figuren die er lol aan hebben om duimpjes te drukken.Helaas...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht is de volgende optie een goed idee:
- bij een duimpje-neer moet je een reden opgeven
- als er echt geen reden wordt opgegeven, wordt de reden de naam van de duim-gever.

Op die manier voorkom je dat mensen zomaar lopen te duimen draaien om te jennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 eens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vind ik ook een mooie regeling
Ik kan niet anders dan het eens zijn met de meeste beantwoorders op jouw vraag. Het lijkt wel of sommigen uit pure frustratie of treiterij een negatief duimpje willen geven. Ach, laat ze... maar leuk is het niet, omdat je niet weet waarom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou me niet druk maken om duimpjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding