Wie heeft er behoefte om een wens te melden voor GoeieVraag.nl?

Als je een wens hebt schrijf die hier neer.

Paar verzoekjes:
- Omschrijf duidelijk je wens.
- Wat is de reden van je wens?
- Kijk eerst of jouw wens al bestaat en geef die persoon een duimpje + (om wildgroei te voorkomen)

Hartelijk dank!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (9)

1) Een duidelijke disclaimer dat je niet te gemakkelijk van informatie die hier wordt gegeven moet uitgaan, met name op het gebied van medische vragen, maar ook bij juridische dingen en belastingzaken lijkt het me belangrijk dat je nooit blind vertrouwt op de hier gegeven antwoorden.

2) Meer overzichtelijkheid, met name op het gebied van reacties, op het overzicht dat je krijgt als je op je eigen naam klikt mag wat mij betreft wel '(3)' of zo staan als er bij de desbetreffende vraag (gevolgd of beantwoord) 3 nieuwe reacties zijn, dat getal zou bijvoorbeeld vetgedrukt kunnen zijn als je ze nog niet geopend hebt en normaal als je ze wel hebt aangeklikt.

Even testen, maar het antwoord kan nu kennelijk net zoals een vraag worden aangevuld, zoals ik het hier nu doe.

Uitbreiding op bovenstaande: Een optie om een vraag als slecht te bestempelen, in plaats van alleen maar de optie goede vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De mogelijkheid om je gegeven antwoord aan te passen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom geen sub categorien met bv. de vrolijkste vraag - de moelijkste vraag - de eenvoudigste vraag en idem voor de antwoorden. Dat maakt het geheel een beetje ludieker. Humor is een essentieel onderdeel om de mens gelukkig te maken, zodoende.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zien hoeveel mensen er op de site zitten. Heb je ook een beetje een idee hoe snel je een antwoord moet geven, voordat iemand anders al met hetzelfde antwoord heeft gereageerd.
En meer punten voor een goede vraag, deze site heet niet voor niks 'goeievraag', want van die nutteloze vragen zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een pol mogelijkheid waarmee je vervolgens statistieken kunt creëren.

Hier moet wel goed over nagedacht worden want hier zal vervolgens ook veel misbruik van gemaakt worden. Er zullen veel onzinnige vragen gesteld gaan worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een mogelijkheid om nog een reactie te geven op (een antwoord op) een gesloten vraag. Een vraagsteller mag natuurlijk zelf bepalen wanneer hij een vraag sluit en wat hij het beste antwoord vindt, maar soms is het erg onbevredigend om bijvoorbeeld niet nog even een aanvulling te geven.

Misschien zou die mogelijkheid nog 24 uur na sluiting van de vraag kunnen blijven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mee eens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens. Zeker omdat sommige vragen al na een paar uur worden gesloten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, er kunnen ook nog discussies ontstaan in een post. Als de vragensteller dan de vraag sluit wordt tevens de discussie afgebroken.
Dat je als het ware bij je eigen account de vragen kan beheren. en dat je dan kan aanklikken welke vragen je niet meer wil zien. zo krijg je een beter overzich in de vragen en kan je leuke/interessante vragen nog even laten bezinken voor je een antwoord geeft.

dus als er een vraag wordt gesteld en dat er bovenin een kruisje staat en dat als je hier op klikt dat jij deze vraag dan gewoon niet meer te zien krijgt. dan wordt het een soort van mailbox en kan je kijken naar nieuwe vragen en de leuke overacihtelijk houden zonder de vervuiling door vragen die jou niet interesseren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een hele waslijst aan wensen. Daarom heb ik Ilse voorgesteld de community wensen in te kunnen laten dienen waar anderen weer op kunnen stemmen. Zo'n wensenlijst is veruit de grootste wens.
Als je meer punten hebt, mag je meer wensen op de stemlijst zetten.
Uiteraard moet er goed opgelet worden dat er geen dubbele wensen in de lijst terecht komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
A. De zoek functie uitbreiden!

1. Ik weet soms nog dat een bepaalde persoon een vraag stelde maar kan dan de vraag en de persoon niet meer vinden.=> dus wil ik apart zoeken op naam.

2. ook kunnen zoek in de antwoorden

3. Ik vind als ik zoek soms heel veel vragen. Dus wil ik in de zoek functie AND OR NOT kunnen toevoegen

B. Bij je antwoord ook kunnen toevoegen:

1. PDF bestanden of ODF bestanden

2. Een Youtube filmpje als film zodat je daar een preview kan zien

C. Bij je vraag gelijk een link of Youtube film kunnen toevoegen.

D. Ik zou het wel leuk vinden om te zien wie on-line is maar die is al genoemd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat ik ook zou willen is meer punten als ik een vraag stel.
Nu gebeurt het dat 15 mensen mijn vraag beantwoorden maar van niemand krijg ik een punt voor 'goeievraag'. Ik wil dus gaan instellen dat ik automatisch 1 punt krijg bij 5 antwoorden, 5 bij 10 antwoorden en 10 bij 20antwoorden of meer.
Gerechtigheid toch?