Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ha, die Antwoorders;Ben ik de enige die hier een trend van het antwoorden met een Wiki-quote bespeurt?

Al moet ik eerlijk toegeven dat bepaalde vragen er gewoon om lijken te vragen....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
793

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Hansv,

Als je geen vragen hebt en toch een vraag wil stellen is dat DE methode, liever verzin ik ze zelf. Sterker nog, ze komen plotseling in me op. He, dat zal ik een vragen op GV (na een speurtocht op google natuurlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

dat hoort toch gewoon zo ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar ik me aan erger zijn die dudes die het niet in hun eigenwoorden op kunnen schrijven. En niet eens het fatsoen hebben om een quote aan te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij heeft Ilse er gewooon belang bij dat we alle antwoorden op google of wikipedia zoeken. Misschien zij het wel gewoon stiekem werknemers van Ilse die sommige vragen stellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, ik meende dat deze site voornamelijk bedoeld was voor vragen die niet echt makkelijk met behulp van zoekmachines en dergelijke te beantwoorden zijn.

Als een antwoord dan letterlijk op wiki staat... ja, dan heb ik er geen probleem in een copy-paste-actie inclusief bronvermelding te antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hiervoor zou ik je willen verwijzen naar Wiki
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had de trend niet bespeurd. Maar afgezien van dat lijkt het me dat als een antwoord 'erom vraagt' zoals je zegt het geen slecht idee is om een bron weer te geven, als dat dan Wikipedia is het zij zo.

Wikipedia heeft zijn voor- en nadelen, zoals hier ook al eerder besproken is op goeievraag.nl. Als startpunt voor het vinden van meer informatie vind ik het zelf meer waardevol, dat iets erop staat wil nog niet zeggen dat het waar is, maar het geeft je vaak wel een gemakkelijke methode om ergens te beginnen met zoeken naar het antwoord op een vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dat ben je niet, ik zie het ook wel eens.
Als het antwoord daar te vinden is, waarom niet? Alleen lijkt het me een beetje nutteloos om hier een vraag te stellen waarvan je makkelijk een antwoord kan vinden op wikipedia of google. Of je hebt zelf geen zin om te zoeken, of misschien wil je daarmee anderen de kans geven snel een goed antwoord te geven?
Zolang je bij een quote maar een bron weergeeft, maakt het mij niets uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is een trend om het snelst de wiki-quote weer te geven. wat mij het interessants lijkt is de combinatie GEZOND VERSTAND versus Wiki versu eigen ervaring versus ander bronneno f plus en plus,en daar dan een synthese van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zoek hier juist andere antwoorden. Die Wiki paginas had ik al gevonden en ge-googled had ik ook al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding