Worden de tickets nog goedkoper in verband met het economische recessie?

Gaan er nog geruchten door hierover?

Het betreft hier om een vliegticket (voor de duidelijkheid).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

- Hoe lager de olieprijs wordt, hoe lager de prijs van een ticket wordt.
- Hoe lager de luchthavenbelasting wordt, hoe lager de prijs van een ticket wordt.
- Hoe lager de salarissen van personeel worden, hoe lager de prijs van een ticket wordt.

En niet direct van toepassing op de prijs van een ticket...

- Hoe later je boekt, hoe goedkoper de prijs voor een ticket wordt.
- Hoe lager de prijs van de accomodatie wordt, hoe lager de prijs van de vakantie is.

Op de dag van vertrek boeken op Schiphol kan je een korting opleveren tot 80% op een volledig verzorgde reis. Dit zou kunnen inhouden dat je voor de prijs van een retourtje Madrid 2 weken op de Bahamas zit...