Kan ik mijn vrouwtjeskat laten steriliseren terwijl ze krols is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is van belang dat je de ingreep laat doen op het moment dat je poes niet krols is. De ingreep is zwaarder voor de poes als ze nog wel krols is. Dus begint je poes krolsheid te vertonen bel dan met de dierenarts en plan de afspraak voor een aantal weken later.
Maar wacht niet te lang, want dan kan ze opnieuw krols zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee de dierenarts zal weigeren als ze krols is