Waarom is goeievraag 'verslavend'?

Ik zie het niet als verslavend, maar erg leuk om elke dag even op te kijken.
Maar de vraag blijft: Waarom blijven jullie terug komen naar goeievraag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag is al eerder gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb van te voren gekeken. Ik heb wel vragen gezien of GoeieVraag verslavend was en de statement dat het verslavend was. Maar niet waarom.
Zou ik de link kunnen zien? Dan verwijder ik deze vraag.

Het beste antwoord

De combinatie van spelelement, eruditie, punten , competitie, nadenken en surealisme maken dit een leuker tijdverdrijf dan :) VUL zelf in
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat er zulke leuke vragen tussenzitten, en omdat je wilt weten of je al een goed antwoord op je prangende vraag heb gekregen...;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de mens van nature zóóóó nieuwsgierig is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat er meestal interresante vragen zijn en voor mij is het leuk om vragen te beantwoorden op sommige vragen.
En goeievraag.nl is best wel leuke site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tijdelijk te veel vrije tijd en dit houdt de hersens soms even bezig, dus heb je snel het gevoel dat je iets nuttigs hebt gedaan als je een goed antwoord kan geven op een vraag. Verder vind ik het ook wel grappig om te zien wat andere mensen zeggen.