Ik denk dat de gemiddelde leeftijd rond de 28 jaar zit. Maar dit is praktisch onmogelijk om dit zeker te weten, zolang hier geen serieuze tellingen van zijn om de gemiddelde leeftijd te berekenen...

Misschien dat de moderator van Ilse Media je hier een antwoord op kan geven?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik denk 33,5
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ondanks dat ik het gemiddelde aardig omhoog schroef denk ik dat het rond de 25 ligt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jonger van geest dan degenen die niet op gv spelen .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
rond de 26 zelf trek ik het wel omlaag met m'n 13 jaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
25 jaar, 3 maanden, 2 dagen en 11 uur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk achter in de twintig, begin dertig.
(Moest je bij je aanmelding ook je leeftijd vermelden?
Kan me het niet meer herinneren.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als al de beantwoorders van deze vraag hun leeftijd erbij vermeld hadden hadden we al een gemiddelde kunnen schatten ;P
Ik ben 46 :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik meen aan je vraag te zien dat jij niet zo oud bent, ikzelf ben weer stokoud. Zullen we daar het gemiddelde van nemen?