Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat vind jij het saaiste om te doen?

Kijken naar een televisieprogramma waarin alleen maar wordt gepraat over voetbal, staat hoog in mijn top tien...

Antoni
15 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoera, mijn man houdt niet van voetbal, dus dat staat bij ons nooit op :) Bovendien weet ik de UIT knop van de tv te vinden als er niets bijzonders te zien is. Het saaist om te doen is voor mij de afwas, ik wacht met smart op een nieuwe keuken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Voetbal kijken. (Tenzij ze in 't EK of WK staan, dan wil ik nog wel eens kijken.)
Maar liefst dik 1,5 uur kijken naar een spelletje waar maar 3 punten vallen. Ze moesten misschien 't doel eens groter maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog grotere doelen? haha ;)
Ben het met je eens, voetbal "verslagen" .. is vreselijk saai. Tenzij het EK/WK is. Dan wil ik natuurlijk wel even ons landje aanmoedigen.. voor de televisie ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kijk eens naar damesvoetbal, veel leuker... maar mijn favoriet is en blijft beach volleybal....
Sorry hoor, maar dat doe je dan toch niet, ik bedoel wie verplicht je er toe? In mijn jeugd was er al een liedje (doe maar, Doris day) er zit een knop op je TV.
Pak een boek of doe aan zelfbevlekking, maar zorg dat je iets leuks doet als niemand je tot iets anders verplicht.

Wat ik het saaiste, lees vervelendste, vind om te doen is mijn administratie.
Ik heb inmiddels geleerd dat ik er niet onderuit kan dus het moet maar. Maar saai en vervelend is het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De bovenstaande antwoorden zijn idd saai, maar wat voor mij nu geldt (ben aan het werk op schiphol) dat er geen ene reet tedoen is (mensen ga eens met het vliegtuig op vakantie nu de tax weg is en de prijzen van de klm ook omlaag moeten). Behalve dan dat ik op GV zit, dat maakt het een stuk gemakkellijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
administratie, wachten , papieren invullen, alles wat protocolair is en plechtig. De meeste andere zaken kun je UIT VRIJE WIL BESLISSEN NIET TE DOEN. Dus , dat beperkt het antwoord met 80 %.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
10 Kilometerafstand schaatsen op tv, maarja, mijn vrouw is een groot liefhebber dus staat het toestel op Studio Mart en doe ik wat anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6 uur achter goeievraag.nl

dat heb ik net gedaan.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wachten op een vliegtuig. Ik heb altijd mijn portable bij me (werk), maar er is nooit internet en ze hebben daar nergens stopcontacten....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijna niets. Heb jij wel iets wat je mega saai vind ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding