Waarom kiest mijn kat ervoor om ALTIJD op mijn kleed te spugen (haarballen e.d)?

Ik heb heel mooi licht laminaat wat heel makkelijk schoon te maken is. Toch kiest mijn katje ervoor (mocht zij willen overgeven) omdat ALTIJD op mijn(witte) kleed of mijn deurmatje te doen..WAAROM??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Het beste antwoord

Om te pesten, doen poezen altijd. Daar moet je mee kunnen leven, je koopt 3 krabpalen en ze krabt aan de bank of aan de speakers van de tv. Ze gaan altijd op de meest ongemakkelijke momenten op schoot liggen, lopen op je laptop heen, ze klimmen in gordijnen en deurposten en waarom? Gewoon om te pesten. Don't you just love them?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat dat kleedje een lekkere ondergrond is voor een kat en dan zit die er vaker op dus is de kans groter dat hij daarop spuugt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is voor jou kat dé plek om dat te doen, hij ruikt waar die plek is, net zoals hij zijn behoefte ook op dezelfde plek doet...
Als dat niet zo was, dan zou hij wel steeds andere plekken gebruiken... Een kat is niet gek...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mmmmm elke week een nieuw kleed halen dus ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoor één keer is genoeg, als er maar geen luchtje aanzit van: Hier is het al eens eerder gebeurd...
Dus reinigen zou ook moeten helpen hoor... maar dan wel zeer grondig...