Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft het enig nut om een "gast" punten toe te kennen?

Tot dusver zijn het éénmalige bezoekers,die ook "het beste antwoord"niet (kunnen?) waarderen.
Hun vragen moeten natuurlijk gewoon beantwoord worden!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het heeft inderdaad zin om een Gast punten toe te kennen. Zoals James al zegt kunnen deze mensen in een handomdraai hun 'account' omzetten in een normaal account met behoud van geschiedenis met bijbehorende punten.

Overigens vereist het stellen van een vraag als gast een gevalideerd e-mail adres.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens mij heeft het geen nut. Volgens mij is gast een eenmalige gebruiker. Maar het kan ook geen kwaad, de ontwikkelaars hebben er waarschijnlijk meer verstand van dan mij. Maar mij dunkt dat om gast geen punten te geven extra programmeer werk is terwijl het punten geven niets extra kost en op hetzelfde neer komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het geven van punten aan een "gast" heeft zeker nut. Als je als gast een vraag stelt, kun je namelijk in een handomdraai een 'gewone gebruiker' worden. Overigens kun je als gast óók een beste antwoord selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon nieuwsgierig: hoe worden verschillende gasten van elkaar onderscheiden? Feitelijk heeft een gast dus al een account...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bijkomend iets uit nieuwsgierigheid kunnen ook gewone gebruikers dezelfde naam houden. Dat er nog een Anne, Trz of James komt of is dat wel afgeschermd?
Inderdaad, het daagt de gast uit om geregistreerd gebruiker te worden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben nu nog te gast maar ik moet zeggen dat ik dit een erg leuke pagina vind waar je leuke weetjes kan vinden en antwoorden krijgt op leuke en rare vragen.
Maar ja, of die punten maken dat iemand zich aanmeldt weet ik niet. Ik hou me niet zo bezig met de punten maar wel met het lezen van goede vragen en nog betere antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je het hele 'gast' gebeuren maar beter af kunt schaffen. Zoals ik nu zie is er veel spam, via spitsnieuws.nl (geenstijl media)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is nu veel spam, maar dat gaat binnen twee dagen weer weg. Dan zijn die berichten zo ver weggezakt dat de geenstijlers niet meer terugkomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, dat leverde gisteren inderdaad heel wat rare vragen op. Het stellen van een vraag als gast vereist overigens wel een geverifieerd e-mail adres, gasten zijn dus niet totaal anoniem en kunnen niet oneindig vragen stellen.
Niet echt, maar alles wat op deze vraag gesteld wordt is voor mensen die te lui zijn om te googlen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt daar wel een gemiddelde uithalen, zijn gast bezoekers slimmer, dan geregistreerde gebruikers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar als je eenmaal gast ben en je krijgt punten dan wordt het tog juist interesant om geheel inteloggen en mee te "vragen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt er helemaal vanaf wat en wie je wilt bereiken met deze site. Voorlopig lijkt elke gast een welkome en die stel je gelijk op zijn of haar gemak wanneer je hem of haar deelgenoot maakt.

Puntjes bij je account doen het altijd goed. De mens wil resultaat zien. Hoe marginaal of nietsbetekenend ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding