Is het iedereen opgevallen dat het nu mogelijk is om 'reacties' te geven op een vraag, in plaats van de 'reactie' als antwoord te geven?

Zoals ik aangaf bij het idee ervoor, zou het wel handig zijn als de bestaande 'antwoorders' de nieuwelingen hier enigszins op wijzen (en hem zelf ook gebruiken). Het maakt het stukken duidelijker lezen qua antwoorden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik had het ook 'ontdekt' en ik wil mensen aanraden om de optie te gebruiken. Vooral handig lijkt het mij ook voor het stellen van een tegenvraag. Bijvoorbeeld: "Wat bedoel je met x" of "kun je meer details geven over y".

Gepost op: goede vrijdag 10-04-2009 14:12:20
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is handig om een opmerking over de formulering van de vraag te maken of om meer informatie te verkrijgen over de strekking van de vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had hem zelf kortgeleden ontdekt, ik dacht al dat ik eerder gewoon scheel had gekeken en de mogelijkheid niet had gezien. Maar het is dus inderdaad nieuw?

Goede functie, ik heb inderdaad wel eens meer een reactie op een vraag dan een echt antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is inderdaad wel makkelijk als je niet direct een antwoord kan geven kun je zo om wat meer info vragen top
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah... Is die functie nieuw? Ik dacht dat ie er altijd al zat en dat ik 'm pas recent ontdekte ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee het is Robijn Intensief.
goed zo , wist dit niet.