Waarom is er bij goeievraag.nl geen mogelijkheid om een toelichting te plaatsen voor waarom je een antwoord als beste hebt gekozen?

Zo weet een ander met het 1 na beste antwoord de reden waarom hij of zij het niet is geworden. Het is sowiso beter om de beste antwoorden te kunnen schikken op rangorde.
Want vaak is het best lastig om te kiezen tussen diverse goede antwoorden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Goeie vraag!

ook als een antwoord als niet waardevol wordt beschouwd zou ik graag een toelichting willen zien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Goede vraag vind ik dit. Wil het antwoord ook wel weten eigenlijk.

Daarnaast lijkt het me wel een goede optie om erbij te hebben. Zo kan iedereen duidelijker zien wat ze moeten doen voor het beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom weet Alwetend dit niet? Is uw naam een intrinsiek leugentje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en aub geen discussie hier in het openbaar, dat dient privé te gebeuren hoor..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat Alwetend moderator is, en niet weet hoe die optie toegevoegd dient te worden misschien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben Alwetend maar kan eigenlijk niets ik weet alleen alles :) Ik ben inderdaad moderator en kan dus niets veranderen aan de site.
Dit doe ik zelf in voorkomende gevallen wel.

Heel eenvoudig. Ik gebruik daar gewoon vlak vóór het kiezen van het beste antwoord (en dus het sluiten van de vraag) de reactiemogelijkheid voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Diegene met het op-1-na-beste-antwoord kan zijn antwoord vergelijken met het beste antwoord.

Wellicht zou het leuk zijn als je een top3 kon aangeven, met 10-5-1 punt. Maar het zou het aan de andere kant voor de vraag-steller/sluiter ook weer nodeloos ingewikkeld maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooie toevoeging. Lijkt me ook leuk om te hebben op de site.
Ik denk dat het inderdaad het snelste werkt door eerst een reactie op het antwoord te geven en dan de vraag te sluiten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vraag, mag er van mij wel bij deze functie, bijvoorbeeld zoals ik het hieronder omschrijf.

Je zou het ook kunnen doen in de vorm van een keuzelijst (dropdownmenu) met daarnaast nog een stukje vrije tekst. Bij de keuzelijst kies je de reden (feitelijk beste antwoord, leukste antwoord, eerste antwoord, meeste plusduimpjes, ... etcetera), waarna je nog een nadere toelichting kunt geven in een invoerveld.

Gepost op: vrijdag 10-04-2009 04:44:49
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind ik zeer goed , omdat je daardoor tenminste weet waarom je antwoord minder ok overkwam. En het doet nog nadenken ook (een tweede maal dan)