Dat kan zo lijken vanuit het perspectief van mannen die eigenlijk alleen maar geinteresseerd zijn in sex, bier en borrelnootjes. Dat wil niet zeggen dat vrouwen zich tegen alle mannen zo gedragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Als je 't niet kunt raden snap je ze niet, en dan hoeven ze toch ook geen relatie met je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'T is dus een test :)
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het dan te gemakkelijk zou zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan zou er geen ruzie komen en na ruzie geen goedmaaksex. Met andere woorden wees blij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze dat zouden zeggen, dan ben je zo weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze zeggen het wel, je moet het alleen vertalen, hier onder de belangrijkste;

ze zegt 'nee', ze bedoeld 'misschien'
ze zegt 'ja', ze bedoeld 'waar wacht je nog op?
ze zegt 'misschien', ze bedoeld 'vraag het straks nog maar eens'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is het grote vrouwenspel, als je daar de spelregels niet van kan, dan heb je een groot probleem, ook dan de joker inzetten helpt dan niet meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een pure mannen antwoorden lees ik hier.
De waarheid is dat vrouwen zich speciaal willen voelen en dat kan bereikt worden door kleine 'hints' te geven, zonder exact aan te willen geven wat we echt willen.
Het gaat allemaal om spontaniteit, want als we echt aan moeten geven wat we willen dan is eigenlijk de lol er van af.
Vergelijk het maar met een spontaan bloemetje wat zomaar wordt gegeven zonder dat het als goedmakertje of middel tot sex bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tegen mijn beste vriend vertelde ik een jaar of 10 terug wat er enkele jaren daarvoor gebeurd was. Dit nadat de spreekwoordelijke bom gebarsten was...

Nadat ik in tranen en vrij gedetailleerd vertelt had over de verkrachting. Haalde de klootzak zijn schouders op en vroeg of dat ik er toch wel van de sex had kunnen genieten...

Hoe stom kun je zijn?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja... Ze zeggen dat wij vrouwen niet te begrijpen zijn. Maar ik denk dat dit visa versa ook geldt. Voor mij in ieder geval wel. En daar wil ik gelijk aan toevoegen dat ik ook weinig begrijp van vrouwen...
Je zegt het al; Vrouwen.
No offense.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien stel je niet de juiste vragen? Met een vraag als "is er iets?" kan een vrouw vaak niet zoveel. Misschien wat concreter beschrijven wat je voelt en ziet en dan vragen hoe dat komt en hoe je kan helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf ben ik vrij direct vind ik maar eerlijk gezegd heb je wel een punt. Vrouwen drukken zich (overigens ook onderling) toch vaak wat implicieter uit dan mannen. Het is nog net niet een soort "codetaaltje" maar je zult altijd een beetje tussen de regels door moeten lezen om erachter te komen wat we werkelijk bedoelen.

Gemeen hè?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat mannen dat ook niet doen ;) het is een spelletje om jullie om de tuin te leiden :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
we willen jullie niet beledigen...;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat ze dat zelf ook niet weten