Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel leden van GV zijn man/vrouw?

Jammer dat je niet kan zien of een gast/lid een man of een vrouw is... Het percentage is daardoor moeilijk te berekenen.

Het gaat erom dat je een gokje waagt : Hoeveel % is vrouw ? of hoeveel % is man?

Dat is de bedoeling.

Ik denk zelf 85 % vrouw 15 % man, maar ik kan er naast zitten!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
994

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Is het nu de bedoeling dat iedereen gaat vertellen dat hij of zij een man of een vrouw is!?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mijn zijn we allemaal man of vrouw...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij ben jij een van de twee!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/verhouding-mannen-vrouwen-goeievraag.3648
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Ondanks dat ik op de foto een jurk draag ben ik een man. Ik vraag me overigens af wat iemands geslacht toevoegt aan een antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat minder dan 1% een manvrouw is. Sowieso zijn er weinig manvrouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de vragenstellers voornamelijk vrouwen, de beantwoorders voornamelijk mannen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En wat doen je dan met de ouderen, de jongeren, de niet europeanen, de moslims, de ultra katholieken , de hooligans, de expats, de homeless, de verstotelingen der aarde, de hongerigen en de dorstigen : allemaal in een hokje voor een statistiekje. het nederlands instituut voor de statistiek zal met veel genoegen helpen in het opstellen van tabellen. Och, als je het pleziert : de mannen hebben een klein overwicht op basis van de namen en de vraagstelling als check. Maar de balans komt in evenwicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij kijkt naar de avatars... Maar 85% van de vrouwelijke avatars hoort bij een man. Nu kun je uitrekenen hoeveel % mannen er zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op basis van vooral de antwoorden die gegeven worden vermoed ik dat er meer mannen dan vrouwen "lid" zijn van GoeieVraag.nl

Het blijft natuurlijk grotendeels van met de natte vinger maar daar waar er vragen met betrekking tot bijvoorbeeld gezin, relaties, schoonheid, klusweetjes of sport aan de orde zijn klinkt de zwaardere stem veelal door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik denk 60 % man en 40% vrouw ongeveer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de verhouding man/vrouw redelijk in evenwicht is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding