Hoeveel leden van GV zijn man/vrouw?

Jammer dat je niet kan zien of een gast/lid een man of een vrouw is... Het percentage is daardoor moeilijk te berekenen.

Het gaat erom dat je een gokje waagt : Hoeveel % is vrouw ? of hoeveel % is man?

Dat is de bedoeling.

Ik denk zelf 85 % vrouw 15 % man, maar ik kan er naast zitten!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (12)

Is het nu de bedoeling dat iedereen gaat vertellen dat hij of zij een man of een vrouw is!?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mijn zijn we allemaal man of vrouw...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij ben jij een van de twee!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/verhouding-mannen-vrouwen-goeievraag.3648
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Ondanks dat ik op de foto een jurk draag ben ik een man. Ik vraag me overigens af wat iemands geslacht toevoegt aan een antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat minder dan 1% een manvrouw is. Sowieso zijn er weinig manvrouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de vragenstellers voornamelijk vrouwen, de beantwoorders voornamelijk mannen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En wat doen je dan met de ouderen, de jongeren, de niet europeanen, de moslims, de ultra katholieken , de hooligans, de expats, de homeless, de verstotelingen der aarde, de hongerigen en de dorstigen : allemaal in een hokje voor een statistiekje. het nederlands instituut voor de statistiek zal met veel genoegen helpen in het opstellen van tabellen. Och, als je het pleziert : de mannen hebben een klein overwicht op basis van de namen en de vraagstelling als check. Maar de balans komt in evenwicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij kijkt naar de avatars... Maar 85% van de vrouwelijke avatars hoort bij een man. Nu kun je uitrekenen hoeveel % mannen er zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op basis van vooral de antwoorden die gegeven worden vermoed ik dat er meer mannen dan vrouwen "lid" zijn van GoeieVraag.nl

Het blijft natuurlijk grotendeels van met de natte vinger maar daar waar er vragen met betrekking tot bijvoorbeeld gezin, relaties, schoonheid, klusweetjes of sport aan de orde zijn klinkt de zwaardere stem veelal door.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik denk 60 % man en 40% vrouw ongeveer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de verhouding man/vrouw redelijk in evenwicht is.