Dan is Eneco in jou regio netbeheerder, Oxxio levert je alleen de electra en gas. Onderhoud ligt dan nog bij Eneco.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat zijn de kosten voor het onderhoud e.d. van het netwerk. Aan Oxxio betaal je voor gebruikte energie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk is Eneco je netbeheerder. Er zit namelijk een verschil tussen degene die de energie levert en degene die het transporteert.
Dit kan hetzelfde bedrijf zijn maar hoeft dus niet. Je kan je netbeheerder niet zelf kiezen in de zin dat dit afhankelijk is van waar je woont.

Let wel op: Je zou de eerste niet zijn die een verkeerd formulier invult en spontaan een contract heeft met een andere energie leverancier! Bij overstappen regelt de nieuwe energieleverancier dat je contract met de oude leverancier wordt opgezegd.
Dus als je je intenties met offertes iod. niet goed duidelijk maakt kan je ineens aan een andere leverancier vast zitten.
Kijk dit dus voor de zekerheid na.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat je een automatische incasso hebt lopen.