Optie: nieuwe vragen na laatste bezoek?

Op forums heb je de optie om alle nieuwe postings na je laatste bezoek te zien.

Dat lijkt me hier ook prettig. Eens?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Zolang het een optie is lijkt het mij ook wel wat.
Maar wie weet ? Het is tenslotte een "nieuwe" site en daar zal vast nog wel eens iets aan worden toegevoegd. Ik zou zeggen, mail het naar de moderators van deze website !!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het voordeel is dat de nieuwste vragen altijd vanaf de homepage naar achter staan, als je daar begint kom je vanzelf bij de oudere terecht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt maar als je 3 dagen niet online geweest ben weet je niet meer welke je het laatste gelezen hebt.
Stelling: Door een categorie 'opmerkingen' te introduceren kan voorkomen worden dat opmerkingen als vragen gemaskeerd op deze site belanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je nu op "Alle categorieën" drukt, kom je uit op een lijst van de nieuwe vragen, precies die vragen die je wilt zien met een knop 'sinds laatste bezoek'. Het enige verschil, is dat je het nu zelf bij moet houden.

Wat me beter lijkt: de vragen die je geopend hebt (omdat je naar de antwoorden hebt geklikt) anders van kleur maken dan de vragen die je nog niet hebt opengeklikt.

Dat is nog makkelijker dan alleen zo'n lijstje dat je eigenlijk al hebt, want ik lees niet alle vragen in chronologische volgorde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad even op alle categorieen klikken er komt dan van boven tot onder alle nieuwe vragen.

Daarnaast verzend GoeieVraag dagelijks een mailtje met Aanbevolen vragen met vragen die mogelijk wat meer gericht zijn op je eigen voorkeuren.

*denkt*Misschien is dat wel een idee om daarin keuzes in te geven in profiel om Aanbevolen vragen wat te sturen */denkt*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het een goed idee, misschien gecombineerd met een optie (al dan niet vetgedrukt bijvoorbeeld) om te zien of je een vraag al eerder geopend hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En daarbij nog een optie waarmee je kunt zien of er reacties zijn, of reacties op reacties, of nieuwe reacties bij een gevolgde vraag. Deels bestaat dit al, maar voor een ander deel zul je gewoon met de hand regelmatig naar vragen terug moeten kijken om te zien of er reacties bij zijn gekomen, dat is bepaald niet handig.