Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik hier doordeweek meer reacties op vragen dan in het weekend? Betekend dit dat de meeste mensen hier onder werktijd zitten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja natuurlijk. je gaat je vrije tijd hier toch zeker niet zitten verdoen? MartyBreda? ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat je de spijker inderdaad op z'n kop slaat.. In het weekend zitten de mensen niet de hele dag achter een computer over het algemeen en op het werk heeft iedereen altijd wel wat tijd over..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik even alleen voor me zelf antwoord: Ja...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha goede vraag, ik wel ja onder werktijd (nu 9.20) meestal kijk ik ff voor ik echt begin, tussendoor keer in lunch en dan 's avonds thuis soms ook, maar dat niet altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik voor mezelf niet, ik heb het op mijn werk al druk genoeg. Maar omdat ik pas om 10:30 begin heb ik nu wel even tijd :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit meer op Goeivraag.nl tijdens het weekend en in de avonduren. Op m'n werk kijk ik wel af en toe, maar heb ik minder tijd om over een antwoord na te denken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het wetenschappelijk bewezen is dat mensen die onder werktijd ook op het internet zitten productiever zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in het weekend geniet je van je vrijheid, doordeweeks ga je op de computer zitten omdat je je sneller verveelt tijdens werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je verveelt op je werk.. moet je toch echt eens over wegen een andere baan te zoeken...
Ik werk niet en ben hier te vinden wanneer ik tijd/zin heb. Maar je hebt wel gelijk, na 23.00 uur wordt het ook altijd rustig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat zou een reden kunnen zijn, ook het mooie weer lokt mensen naar buiten ipv achter de pc te gaan zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kijk inderdaad alleen op mijn werk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding