Waarom krijg ik hier doordeweek meer reacties op vragen dan in het weekend? Betekend dit dat de meeste mensen hier onder werktijd zitten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

ja natuurlijk. je gaat je vrije tijd hier toch zeker niet zitten verdoen? MartyBreda? ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat je de spijker inderdaad op z'n kop slaat.. In het weekend zitten de mensen niet de hele dag achter een computer over het algemeen en op het werk heeft iedereen altijd wel wat tijd over..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik even alleen voor me zelf antwoord: Ja...!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha goede vraag, ik wel ja onder werktijd (nu 9.20) meestal kijk ik ff voor ik echt begin, tussendoor keer in lunch en dan 's avonds thuis soms ook, maar dat niet altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik voor mezelf niet, ik heb het op mijn werk al druk genoeg. Maar omdat ik pas om 10:30 begin heb ik nu wel even tijd :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit meer op Goeivraag.nl tijdens het weekend en in de avonduren. Op m'n werk kijk ik wel af en toe, maar heb ik minder tijd om over een antwoord na te denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het wetenschappelijk bewezen is dat mensen die onder werktijd ook op het internet zitten productiever zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in het weekend geniet je van je vrijheid, doordeweeks ga je op de computer zitten omdat je je sneller verveelt tijdens werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je verveelt op je werk.. moet je toch echt eens over wegen een andere baan te zoeken...
Ik werk niet en ben hier te vinden wanneer ik tijd/zin heb. Maar je hebt wel gelijk, na 23.00 uur wordt het ook altijd rustig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat zou een reden kunnen zijn, ook het mooie weer lokt mensen naar buiten ipv achter de pc te gaan zitten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kijk inderdaad alleen op mijn werk